چیچاریتو: به تاثیر خرافات در فوتبال عقیده ندارم؛ به روند گلزنی باز خواهم گشت

چیچاریتو: به تاثیر خرافات در فوتبال عقیده ندارم؛ به روند گلزنی باز خواهم گشت

وبسایت رسمی برنامه نود - خاویر هرناندز می گوید بابت گلزنی های اخیرش هیچ نگرانی خاصی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی بایر لورکوزن در فصل دوم حضورش در بوندس لیگا عملکرد خوبی نداشته و در 15 بازی موفق به زدن 5 گل شده است. پیر آندره ژینیاک مهاجم فرانسوی که در لیگ مکزیک بازی می کند با انجام هیپنوتیزم موفق شد به عدم گلزنی اش در 862 دقیقه پیاپی خاتمه دهد. جان میلیتون کسی که این کار را انجام داده بود اخیرا گفته بود می تواند با هیپنوتزیم به چیچاریتو کمک کند که فرم خود را باز یابد.

چیچاریتو در مصاحبه با Espn مکزیک درباره این صحبت ها گفت:

برای آگاهی از خود و این که چه کسی هستم هیچ نیازی به هیپنوتیزم ندارم. این قضیه ناراحت کننده است و باید ذهینت مکزیکی ها درباره برخی از چیزها عوض شود. من هیچ وقت برای کسب موفقیت سراغ کسی نمی روم. من هیچ وقت به هیپنوتیزم نیاز ندارم.

چیچاریتو اکنون حدود 100 روز است که در هیچ رقابتی موفق به گلزنی نشده اما مطمئن است که به زودی او گلزنی هایش را شروع خواهد کرد.

می دانم که دیر یا زود دوباره گلزنی ها از راه خواهند رسید. من خوب و راحت هستم. من برای گلزنی این ورزش را انجام نمی دهم، بکله برای بازی کردن فوتبال اینجا هستم،برای بازی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا.

هرناندز فصل گذشته در 28 بازی موفق به زدن 17 گل شد و عاملی اساسی در ایستادن بایر لورکوزن در رده سوم بوندس لیگا در پایان فصل بود.

روزهایی هستند که شما با چشمان بسته توپ را درون دروازه قرار می دهید. اما در این حرفه من لحظات مثبت بیشتری داشته ام تا لحظات منفی.

مهاجم سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد هم اکنون برای پشت سر گذاشتن اردوی زمستانی در فلوریدا به سر می برد و خود را برای نیم فصل دوم بوندس لیگا آماده می کند.

7899