ادعای بیلد؛ چلسی به دنبال جذب چیچاریتو؛ بایر لورکوزن 40 میلیون یورو می خواهد

ادعای بیلد؛ چلسی به دنبال جذب چیچاریتو؛ بایر لورکوزن 40 میلیون یورو می خواهد

وبسایت رسمی برنامه نود - نیم فصل اول بوندس لیگا برای بایر لورکوزن بسیار بد تمام شد.

به گزارش وبسایت نود، بایر لورکوزن بعد از 16 بازی تنها 21 امتیاز کسب کرد و در حالی به تعطیلات زمستانی رفت که در نیمه پایین جدول قرار دارد. وضعیت موجود این تیم باعث شده که تعدادی از بازیکنان به فکر جدایی از این باشگاه در ژانویه باشند.

بنا به ادعای بیلد چیچاریتو یکی از بازیکن هایی است که قصد دارد از لورکوزن جدا شود و شانس او برای انتقال به تیمی دیگر از مابقی بازیکنان لورکوزن بالاتر است. قرارداد فعلی این بازیکن تا ژوئن 2018 معتبر است و با توجه به شرایط موجود به نظر نمی رسد مهاجم 28 ساله مکزیکی تمایلی برای تمدید قراردادش داشته باشد. از همین رو گفته می شود مسئولان باشگاه بایر لورکوزن در صورت دریافت پیشنهادی مناسب با جدایی چیچاریتو موافقت خواهند کرد. بیلد مدعی شده که بایر لورکوزن برای جدایی چیچاریتو 30 تا 40 میلیون یورو طلب خواهد کرد. در همین حال گفته می شود که با توجه به عملکرد ضعیف میچی باتشوای در چلسی، آبی های لندن یکی از مشتری های اصلی و جدی چیچاریتو محسوب می شوند.

چیچاریتو در فصل جاری بوندس لیگا در 15 بازی تنها 5 گل برای لورکوزن به ثمر رسانده است. در صورتی که این بازیکن از لورکوزن جدا شود آن ها خیلی سریع یک بازیکن دیگر در این پست به خدمت خواهند گرفت. در حال حاضر رسانه های آلمان دیوی زلکه مهاجم جوان آر بی لایپزیگ را به عنوان یکی از اهداف لورکوزن معرفی کرده اند.

7899