کیوسک/ روزنامه‌های ورزشی به یاد هاشمی

کیوسک/ روزنامه‌های ورزشی به یاد هاشمی

وبسایت رسمی برنامه نود - در روزی که تیتر تمامی روزنامه های سراسری کشور درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی است. روزنامه های ورزشی هم در صفحه نخست خود به این موضوع مهم توجه کردند. در کنار این خبر تلخ، خبر مخالفت با استعفای کارلوس کی روش نیز یکی دیگر از تیترهای اصلی روزنامه های امروز(دوشنبه 20 دی) است.

گل در صفحه یک خود نقل قولی از برانکو ایوانکوویچ دارد که در آن سرمربی پرسپولیس تاکید کرده به ملی پوشانش ایمان دارد. گل هم درگذشت آیت الله هاشمی را تیتر کرده است.

ابرارورزشی صفحه نخست خود را به طور کامل به آیت الله هاشمی اختصاص داده و تیتر زده:"قلب سازندگی ایستاد"

پیروزی صفحه یک خود را به دو ضایعه تلخ اختصاص داده است. درگذشت کاظم سیدعلیخانی، بازیکن سابق پرسپولیس و اکبر هاشمی رفسنجانی. پیروزی عنوان کرده سیدعلیخانی دل پردردی از ورزشی ها داشت. این روزنامه از هاشمی هم به عنوان حامی ورزش و ورزشکاران نام برده است. پیروزی خبر داده سروش رفیعی برگه پایان خدمت خود را گرفته و مذاکراتش را با پرسپولیس شروع کرد.

روزنامه 90 به ماجراهای کارلوس کی روش پرداخته است. این روزنامه نوشته ملی پوشان پرسپولیس با تماس با کارلوس کی‌روش عنوان کردند از او حمایت می کنند. صحبتهای ملایم برانکو درباره کی‌روش هم دیگر تیتر روزنامه 90 است.

ایران ورزشی در صفحه یک خود به تحلیل استعفای کارلوس کی‌روش پرداخته است این روزنامه نوشته مخالفت با استعفای کی‌روش قابل پیش بینی بود. ایران ورزشی این استعفا را سناریویی برای گرفتن امتیازهای بیشتر می داند.

شوت ورزشی عکسی از آخرین ملاقات آیت الله هاشمی با ورزشکاران منتشر کرده است. این روزنامه هم به سراغ سریال استعفاهای کی روش رفته است.

هدف هم با تیتر "یار امام به امام پیوست" تیتر و عکس یک خود را به درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی اختصاص داده است.

57189