استقلال خوزستان آسیایی هست، نیست؟

استقلال خوزستان آسیایی هست، نیست؟

به گزارش "ورزش‌سه"، جدایی چند تن از بازیکنان آبی های خوزستان و مبهم بودن وضعیت مالی استقلال خوزستان برای ادامه راه موفقیت این تیم در مسابقات آسیایی را در هاله ای از ابهام قرار می دهد، تیمی که اکنون با آمدن یک میلیاردتومان کمک مالی آرامش گرفته و امیدوار است این کمک ها ادامه دار باشد.

استقلال خوزستان که به ظاهر از قرعه بهتری نسبت به سایر نمایندگان ایران در این رقابت ها برخوردار شده ، اگر هرچه سریع تر سروسامانی به وضعیت مهره های خود ندهد نمی تواند یکی از تیم های مدعی ایران در این مسابقات باشد و البته در صورت تقویت و حل شدن مشکلات مالی می تواند راحت تر به مراحل بالاتر برسد و در اولین تجربه خود نتایج درخشانی بگیرد.

نباید فراموش کرد که تیم های ایرانی طی سال های اخیر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه نگرفته و اگر استقلال خوزستان هم بخواهد در فصل جاری به دلیل مشکلات مالی یک حضور ضعیف در این رقابت ها داشته باشد بایستی برای وضعیت سهمیه های ایران در فصول آتی نگران شد.

نکته جالب توجه در این بین اینکه سرمربی تیم استقلال خوزستان یعنی سید سیروس پورموسوی نیز در این مورد اظهار نظر جنجالی در مورد جدایی ستاره هایش نداشته و امیدوار است با اضافه شدن نانگ، مصطفی ماهی و آرش افشین بتواند تیمش را برای آسیا آماده کند.

البته پورموسوی به جذب این بازیکنان اکتفا نکرده و به دنبال چند بازیکن دیگر برای پست های دفاع و هافبک طراح است.