زشت و زیبا در والیبال آقایان و بانوان

زشت و زیبا در والیبال آقایان و بانوان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال مردان هر هفته با اتفاقاتی عجیب رو به رو می شود که تنش بین بازیکنان و پرونده هایی که در کمیته انضباطی تشکیل می شود از مهمترین آنهاست. لیگ جاری نسبت به سال گذشته هفته هایی آرام تری را پشت سر می گذارد و حاشیه بین بازیکنان کمتر از قبل بوده است. البته هنوز بازی های حساس آغاز نشده و معمولا تنش ها از پلی آف به بعد پر رنگ می شود اما در سویی دیگر لیگ بانوان روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

بعد از نتایج بی سابقه در آسیا که اولین پنجمی تیم ایران با مربی بلاروسی خود به دست آمد حالا لیگ داخلی یکی از بهترین سال های خود را پشت سر می گذارد. ستاره ها در اکثر تیم ها پخش شده اند و همین مساله حساسیت رقابت ها را بسیار زیاد کرده است اما این حساسیت از ورود حاشیه ها به لیگ جلوگیری نکرده است.

تصویر زیر در آغوش کشیدن فرزانه زارعی، ستاره ملی پوش تیم ذوب آهن را نشان می دهد که با بازیکنان تیم سال گذشته خود با صمیمت تمام رفتار می کند اتفاقی که در لیگ آقایان کمتر اتفاق می افتد. حواشی زیر تور در لیگ آقایان و بانوان کاملا متفاوت است و این شاید خبر خوبی برای تیم ملی بانوان باشد که در ماه های آینده برای اولین بار شانس خود را در مسابقات انتخابی جهان امتحان می کند.