استقلال اهواز کم امتیاز اما امیدوار

استقلال اهواز کم امتیاز اما امیدوار

به گزارش "ورزش سه"، استقلال اهواز باید پیش تر از این ها به لیگ 2 سقوط می کرد، اما امتیاز فولاد نوین را خرید و به لیگ برتر آمد ! این حضور دستاوردی برای استقلال اهواز نداشت و نتیجه اش تنها سقوط به لیگ یک بود. جایی که الان در آن حضور دارد و البته این حضور هم همانند حضور فصل گذشته مقتدر نبوده و متاسفانه یکی از سه کاندیدای سقوط به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور است.

استقلال اهواز تیم محبوب و مردمی است. سابقه کهن و پرافتخاری در فوتبال دارد و اگر به روزهای خوب گذشته برگردد استادیوم تختی اهواز مملو از طرفداران این تیم خواهد شد. از یاد نبرده ایم که همین چند فصل پیش این تیم با مربیگری فیروز کریمی تا مرز قهرمانی درلیگ برتر پیش رفت و شاید اگر اشتباهات داوری نبود بر جام بوسه می زد.

درد این تیم بی پولی است و طبیعی است در شرایطی که فوتبال حرفه ای و صنعت شده بازیکنان دغدغه امروز و فردای خویش را داشته باشند و استقلال اهواز را در اولویت آخر بگذارند.  و گرنه چه کسی است که نداند اهواز مهد استعداد در فوتبال ایران است و امروز اگر این تیم می توانست به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند به سرعت به لیگ برتر صعود می کرد و در لیگ برتر هم حتی برای قهرمانی می جنگید. مثل استقلال خوزستان فصل پیش. 

اما حکایت این روزهای استقلال اهواز خوش شانسی در فرار از شکست در برابر تیم خونه به خونه بوده است. تیم علیرضا مرزبان پنالتی نزد و چند موقعیت خوب را هم هدر داد تا استقلال اهواز در شروع با سیاوش بختیاری زاده یک امتیاز بگیرد. 

امتیازات استقلال اهواز دو رقمی نشده. با وجود هفته های متمادی که به پایان بازی ها باقی مانده کار این تیم برای ماندن بسیار سخت است. هر چند در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و باید با امید زندگی کرد.