توخل: بدون اوبامیانگ کار دورتموند سخت تر می شود

توخل: بدون اوبامیانگ کار دورتموند سخت تر می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - بوروسیا دورتموند در هفته های آینده باید به نبودن پیر امریک اوبامیانگ عادت کند.

به گزارش وبسایت نود، پیر امریک اوبامیانگ به دلیل شرکت در رقابت های جام ملت های افریقا در اردوی زمستانی دورتموند و احتمالا چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم بوندس لیگا غایب خواهد بود و توماس توخل می گوید با عدم حضور مهاجم گابنی جاه طلبی های او کمتر می شوند. دورتموند در اولین بازی خود در دور دوم بوندس لیگا روز 21 ژانویه با وردبرمن دیدار خواهد کرد. اوبامیانگ به جز دیدار مقابل برمن دیدار مقابل ماینتس را هم از دست خواهد داد و اگر گابن موفق به رسیدن به مرحله حذفی رقابت ها شود او در دیدار حساس مقابل لایپزیگ هم غایب خواهد بود.

اوبامیانگ در نیم فصل اول رقابت های بوندس لیگا در 15 بازی موفق به زدن 16 گل شد. توخل در حاشیه تمرینات دورتموند در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

ما بدون اوبامیانگ نمی توانیم به اهداف خود برسیم. او باعث بهتر شدن عملکرد بازیکنان کنار خود می شود. هر کس کنار او بازی کند متوجه می شود که او می تواند تفاوت ها را به گونه ای دیگر در قیاس با جاهای دیگر رقم بزند.

دورتموند در پایان هفته شانزدهم بوندس لیگا با کسب 27 امتیاز در مکان ششم جدول بوندس لیگا ایستاد و اختلافی 12 امتیازی با بایرن مونیخ در صدر جدول دارد.

7899