پول استقلال خوزستان بلوکه شد

پول استقلال خوزستان بلوکه شد

استاندار و مدیران باشگاه استقلال خوزستان بخشی از  مطالبات بازیکنان را تامین کردند اما این مبلغ تعیین شده حالا در  حساب شهرداری اهواز با ممانعت شورای شهر بلوکه شده است. 

به گزارش کاپ، در حالی که به وعده آخر مسوولان باشگاه استقلال و همچنین اولتیماتوم نهایی بازیکنان این تیم زمان زیادی باقی نمانده و فردا آخرین مهلت پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم به حساب می آید حالا سد جدیدی بر سر حل مشکل استقلال خوزستان به میان آمده است. 

دکتر شریعتی استاندار خوزستان که این روزها یکی از دغدغه های فعالیت هایش در استان بحث حل مشکل استقلال است با پیگیری های صورت گرفته پولی را تامین تا مشکلات باشگاه به صورت موقت حل شود اما این پول که نمی شد به صورت مستقیم به حساب استقلال خوزستان واریز شود توسط شهرداری اهواز بلوکه شده است.

از آنجایی که استانداری نمی توانست این پول را به طور مستقیم به حساب باشگاه واریز کند سعی کرد تا این مبلغ تامین شده به حساب شهرداری و از این طریق به  حساب باشگاه واریز شود اما  حالا شورای شهر اهواز اجازه این انتقال را نداده و این جابه جایی را منوط به تصویب مصوبه در جلسه شورا کرده است.

مسوولان استانداری و همچنین باشگاه خوزستان از این رفتار مدیران شهرداری و شورای شهر بسیار ناراحت هستند که چرا در این مقطع حساس این پول که متعلق به آنها نبوده و فقط برای طی مراحل قانونی به حساب آنها واریز شده را اینگونه نگه داشته و اجازه جابه جایی آن را ندادند. در این بین قرار است جلسه ای برگزار شود و با توصیه های هدایت مببینی یکی از اعضای شورای شهر قرار شده هرچه سریع تر این جابه جایی صورت بگیرد.