مورینیو: دیپای می‌خواهد جدا شود/ مصدومیت زلاتان فاجعه است

مورینیو: دیپای  می‌خواهد جدا شود/ مصدومیت زلاتان فاجعه است

سرمربی منچستریونایتد از دلایل بازی ندادن به بازیکن هلندی‌اش حرف زد.

 به گزارش کاپ، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد ادعا کرد از آنجایی که ممفیس دیپای، بازیکن هلندی قصد ترک تیم را دارد، ترجیح می‌دهد کماکان به او بازی ندهد. 

او در آستانه بازی امشب با میدلزبورو در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس گفت: دیپای فصل گذشته بازی نکرد و این فصل هم شرایطش تغییر نکرده چون اصلا خوب بازی نمی‌کند.در چند ماه اخیر روابط ما با دیپای تحت‌تاثیر علاقه‌اش به ترک تیم قرار گرفته و ما منتظریم یک پیشنهاد مناسب از راه برسد و این بازیکن را به هدفش برسانیم.اگر مطمئن شوم بازیکنی قصد ترک تیم را دارد به جای او به سایر بازیکنان آماده و صددرصد مطمئن به ماندن، بازی می‌دهم. در پست دیپای بازیکنان خوبی داریم.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد ادعا کرد مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی تیمش مساوی با فاجعه است. 

 او در این باره گفت: مصدومیت زلاتان یک فاجعه خواهد بود اما به هر حال نمی‌توانید از بدیهیات فوتبال جلوگیری کنید.گل‌های زلاتان اصلا عجیب نیست. اگر در اسپانیا، مسی و رونالدو پنالتی‌های می‌زنند در عوض زلاتان اینجا فقط یکی از 17 گلش را از این طریق زده است. حتما می‌دانید گل کردن پنالتی اصلا کار راحتی نیست! به اندازه کافی بازیکنان خوبی مثل ابراهیموویچ داریم و درفصل نقل و انتقالات زمستانی مهاجم جدیدی نمی‌خواهیم.