مورینیو: ممفیس در برنامه هایم جایی نداشت چون می دانستم به دنبال ترک منچستر یونایتد است

مورینیو: ممفیس در برنامه هایم جایی نداشت چون می دانستم به دنبال ترک منچستر یونایتد است

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو اعلام کرده ممفیس خواهان جدایی از منچستر یونایتد است.

به گزارش وبسایت نود، ممفیس دیپای در این فصل تحت نظر مورینیو تنها در بازی جام اتحادیه مقابل نورثمپتون از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار گرفت. اما مورینیو سرمربی پرتغالی یونایتد در مصاحبه اخیرش عنوان کرده دلیل این که ممفیس را در برنامه هایش جای نداده است، این بوده که از دو ماه قبل می دانسته این بازیکن قصد دارد یونایتد را ترک کند.

اورتون یکی از مشتریان جدی ممفیس است. کومان نیز علاقه به این بازیکن هلندی را تایید کرده است. ضمن این که از آ اس رم هم به عنوان دیگر مشتری این بازیکن یاد می شود.

مورینیو درباره ممفیس گفته است:

در طی دو ماه گذشته، رابطه و رفتارم با ممفیس این گونه پایه ریزی شد که احساس کردم و البته اطلاعاتی را دریافت کردم که ممفیس می خواهد در ژانویه تیم را ترک کند. بنابراین اگر پیشنهاد خوبی برای او به دستمان برسد، آن را قبول خواهیم کرد.

بنابراین وقتی من شرایط را این گونه ببینم تصمیم دیگری را اتخاذ می کنم. وقتی احساس کنم بازیکنی به دنبال ترک تیم است، آن وقت به بازیکنان دیگر فرصت می دهم، بازیکنانی نظیر مارسیال، لینگارد، مخیتاریان و ...، که مطمئنم با ما می مانند. آن هم در شرایطی که در این پست بازیکنان زیادی در ترکیبم دارم. پس وقتی این همه بازیکن دارم، بیشتر توجه ام را به کسانی می کنم که می دانم با ما خواهند بود.

البته ممفیس فصل قبل هم خیلی بازی نمی کرد، این طور نیست که او فصل قبل خوب بازی کرده باشد و این فصل اصلاً بازی نکرده باشد. به هر حال او رفتار حرفه ای داشته است، او پسری مودب و سخت کوش است. و اگر می خواهد تیم را ترک کند و به پیشرفتش به عنوان بازیکن ادامه دهد، من جلوی او نمی ایستم. اما اگر ژانویه گذشت و اتفاقی نیفتاد و او تا پایان فصل پیش ما ماند، به ممفیس کمک خواهم کرد و او برای تیم نیز کمک حال خواهد بود.

2021