ونگر: چلسی را شانس اول قهرمانی می دانم؛ کیفیت بازی های لیگ برتر ناامید کننده بوده است

ونگر: چلسی را شانس اول قهرمانی می دانم؛ کیفیت بازی های لیگ برتر ناامید کننده بوده است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرسنال از تیم آنتونیو کونته به عنوان شانس اول قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس نام برده است.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس ضمن تاکید بر اینکه چلسی پس از کسب 12 پیروزی متوالی شانس اول قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود از کیفیت بازی های این فصل لیگ ابراز ناامیدی کرده است.

ونگر به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

بازی های رو در رو بین مدعیان سرنوشت ساز خواهد بود اما چلسی شانس اول قهرمانی است. البته هنوز ممکن است آن ها جام را از دست دهند چون بازی های زیادی باقی مانده است. دیگر مدعیان کار دشواری در پیش دارند اما بازی های رو در رو تاثیر زیادی روی سرنوشت قهرمانی خواهند گذاشت.

من سال 2016 را به دو بخش تقسیم می کنم. در بخش اول لستر سیتی قهرمان شد و ما در رده دوم قرار گرفتیم. نبردن لیگ بسیار ناامید کننده بود. در نیمه دوم سال سطح مان را بالا بردیم و در کورس قهرمانی هستیم. انتظارات زیادی از این فصل لیگ برتر می رفت و همه انتظار داشتند یک فصل استثنایی را شاهد باشیم اما این فصل تا به اینجا از همه نظر ناامید کننده بوده است.

بازی های به یاد ماندنی زیادی برگزار نشد اما مطمئنم که در نیمه دوم فصل سطح بازی ها بالاتر خواهد رفت و ما مربیان بابت این موضوع مسئول هستیم. شاید کیفیت بالای تیم ها و فشاری که روی مربیان قرار دارد باعث شده بازی ها بسیار مهم شوند و به همین دلیل کسی نمی خواهد شکست بخورد. احساس می کنم این لیگ می تواند بازی های با کیفیت تری ارائه کند. من و آرسنال هم شامل حرف هایی که زدم می شویم.

2031