مارسیال در اندیشه ترک منچستر یونایتد

مارسیال در اندیشه ترک منچستر یونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - 

بنا بر گفته مدیر برنامه های این مهاجم جوان، مارسیال پیشنهاد سویا را به دقت مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم 21 ساله منچستر یونایتد در دیدار این تیم در باکسینگ دی تنها 16 دقیقه فرصت یافت تا مقابل ساندرلند به میدان برود و این در حالی است که این بازیکن در هیچ یک از 4 دیدار آخر شیاطین سرخ در ترکیب ابتدایی این تیم قرار نگرفته است. مارسیال تحت نظر مورینیو دوران خوبی را نداشته است، او در این فصل از لیگ برتر آمار تنها 3 پاس گل و یک گل داشته است تا هفته گذشته مربی پرتغالی شیاطین سرخ اعلام کند مارسیال برای آنکه در ترکیب ثابت یونایتد قرار بگیرد باید به سختی تمرین کند. با این حال مدیر برنامه های مارسیال در مصاحبه با ABC de sevilla اعلام کرد ممکن است این بازیکن در ژانویه به صورت قرضی به سویا منتقل شود. او در این خصوص ادامه داد:

شرایط سویا را به دقت  مورد بررسی قرار می‌دهیم. سویا باشگاه بزرگی است، وضعیت خوبی در لالیگا دارد و در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد همچنین این تیم مربی بزرگی هم دارد، این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.

در روزهای گذشته ژوزه مورینیو به این مهاجم آینده دار اعلام کرده است که اگر می‌خواهد به بازیکنی ثابت در ترکیب شیاطین سرخ تبدیل شود باید هنریک مخیتاریان را به عنوان الگوی خود انتخاب کند تا با تمرین سخت به شرایط مطلوبی برسد.

1899