طاهری باید از مدیریت پرسپولیس برود

طاهری باید از مدیریت پرسپولیس برود

گزارش "ورزش سه"، جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس در حالی فردا برگزار خواهد شد که محمدرضا زادمهر امروز در مصاحبه ای با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: اگر طاهری طبق قانون بازنشسته باشد باید از باشگاه پرسپولیس برود به هر حال بحث قانونی مطرح است و مسئولان باشگاه به قانون پایبندند.

این واکنش به بحث بازنشستگی علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در طول دو سال گذشته از سوی عضو هیات مدیره بوده که می‌تواند نکات زیادی در آستانه برگزاری مجمع این باشگاه در فردا داشته باشد. علی اکبر طاهری که با ماموریت وزارت ورزش توانسته به صورت قانونی از حق بازنشستگی خود صرف نظر کرده و در این باشگاه حضور داشته باشد، اکنون با این واکنش عضو هیات مدیره و همچنین بی‌توجهی وزارت ورزش به درخواست او برای اعلام برنامه‌هاش و تمدید ماموریتش در این باشگاه شرایط پیچیده ای دارد. مساله ای که فردا در جلسه مهم مجمع باشگاه مشخص خواهد کرد علی اکبر طاهری به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر.

زادمهر البته در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در این خصوص می گوید من در خصوص آقای طاهری رایی صادر نکردم و نگفتم ایشان باید بروند. از من سوال شد که طبق قانون بازنشستگی همکاری ایشان چطور خواهد بود که بنده اعلام کردم همه باید به قانون احترام بگذاریم و آن را اجرا کنیم.