ادعای فارس/ بی‌اطلاعی پرسپولیسی‌ها از ادعای درویش در یک برنامه تلویزیونی!

ادعای فارس/ بی‌اطلاعی پرسپولیسی‌ها از ادعای درویش در یک برنامه تلویزیونی!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی مدعی شده که بازیکنان این تیم اعلام کرده‌اند که پول نمی‌خواهند تا مجوز حرفه‌ای این باشگاه صادر شود که بازیکنان پرسپولیس از این موضوع بی اطلاع هستند!                                    

به گزارش فوتبالی به نقل از  فارس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت که بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس اعلام کرده‌اند که به جای پرداخت مطالبات آنها، مشکلات مجوز حرفه‌ای برطرف شود تا آنها مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.  

درویش در این خصوص در این برنامه تلویزیونی ضمن تشکر از بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس گفت: ما باید پاداش و یک مقداری از مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کردیم اما آنها پیام دادند و گفتند این بدهی‌ها را پرداخت کنید. ما فعلا امورات خودمان را می‌گذرانیم تا مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نداشته باشد!  

این ادعا در حالی از سوی رضا درویش عنوان شده که بازیکنان پرسپولیس از چنین موضوعی اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند!  

همین چندی پیش بود که علیرضا بیرانوند در رختکن پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان که به باخت سرخ‌پوشان منتهی شده بود از پرداخت نشدن پاداش‌ها گلایه کرده بود و برخی از بازیکنان هم در مصاحبه‌های بعد از بازی از پرداخت نشدن مطالبات خود اظهار ناراحتی کردند.  

باشگاه پرسپولیس تا اینجای لیگ موفق شده 55 درصد از رقم قرارداد بازیکنانش را بپردازد و حالا باید دید با توجه به این صحبت‌ها که شب گذشته از سوی رضا درویش مطرح شده واکنش بازیکنان این تیم چه خواهد بود.

5960