سپاهان یک- استقلال یک/ بدشانسی جوانان، خوش شانسی منصوریان

سپاهان یک- استقلال یک/ بدشانسی جوانان، خوش شانسی منصوریان

وبسایت رسمی برنامه نود -  استقلال در روزی که منصوریان ترکیب متفاوت و جوانی را مقابل سپاهان به میدان فرستاد یکی از بهترین نمایش های فصل خود را ارائه داد .

به گزارش وب سایت نود، از نکات مهم ترکیب استقلال در این مسابقه، بازی دادن منصوریان به جوانان تیمش در دیدار پایانی نیم فصل و مهمتر از آن، نیمکت نشیتی سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال بود. آبی پوشان در این دیدار 3 بار تیر دروازه سپاهان را به لرزه درآوردند و از سوی دیگر حسین حسینی که جایگزین مهدی رحمتی در این مسابقه شده بود، نمایش خوب و ایده آلی از خود به جای گذاشت.

ترکیب سپاهان: لی اولیویرا، شجاع خلیل‌زاده، کولی‌بالی، احسان حاج‌صفی، محمود قائدرحمت، میلاد سرلک، عارف غلامی، طالب ریکانی(55- رسول نویدکیا)، جلال علی‌محمدی(80- حسین پاپی)، فرید بهزاد کریمی و مهرداد محمدی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، هرایر مگویان، مجید حسینی، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، مجتبی حقدوست(76- آرش افشین)، بهنام برزای، کاوه رضایی  و جابر انصاری

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه 2: روی نفوذ سپاهانی ها، مهاجم سپاهان می رفت تا دروازه استقلال را با یک شوت باز کند که حسینی به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

 دقیقه 10: پاس بلند امید ابراهیمی، در نزدیکی خط کرنر به برزای رسید که ارسال خوب این بازیکن را کاوه رضایی با بی دقتی به دستان دروازه بان زد.

دقیقه 15: پاس عمقی فرشید اسماعیلی پشت محوطه جریمه به انصاری رسید که ضربه خوب این بازیکن را گلر سپاهان به سختی مهار کرد.

 دقیقه 18: ارسال از چپ اسماعیلی برای جابر انصاری با موقعیت ایده آل گلزنی برای این بازیکن همراه بود که شوت او پس از برخورد به تیر عمودی دروازه سپاهان به زمین بازگشت.

 دقیقه 25: ارسال کاوه رضایی از راست در بین دو مدافع سپاهان به مجتبی حقدوست رسید اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به دفاع راهی کرنر شد.

دقیقه 27: حرکت طالب ریکانی در میانه زمین با شوت سنگین این بازیکن همراه بود که سیدحسین حسینی با واکنش فوق العاده ای این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 42 : پاس جلال الدین علی محمدی و ضربه قیچی ریکانی با واکنش زیبای حسینی مهار شد.

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه 47: نفوذ و کار انفرادی مهرداد محمدی می رفت تا دروازه استقلال را تهدید کند اما حسینی واکنشی عالی در این لحظه داشت.

دقیقه 59: روی ضد حمله سپاهانی ها، مهرداد محمدی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه آرام این بازیکن از کنار دروازه استقلال با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 61: ارسال بلند کاوه رضایی از جناح راست با ضربه سر انصاری همراه بود که توپ او به دیرک دروازه سپاهان خورد.

(گل اول سپاهان)دقیقه 70: روی اشتباه فردی مدافعان استقلال توپ پس از برخورد به دفاع استقلال به جلال علی محمدی رسید که وی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 82: روی ضد حمله سپاهانی ها، مهرداد محمدی می توانست برای تیمش گلزنی کند اما ضربه سر او از روی دروازه استقلال به بیرون رفت.

 دقیقه 86: صدحمله دوباره سپاهانی ها، با خروج شجاعانه سیدحسین حسینی نتوانست برای آنها با موقعیت گلزنی همراه شود.

دقیقه 88: حملات استقلال از جناح راست ادامه داشت اما گلر سپاهان فرصت شوتزنی به مهاجم استقلال در این لحظه نداد.

دقیقه 90: فشار حملات استقلال در چندین مرحله دروازه استقلال را تهدید کرد. در این لحظه توپ استقلال برای بار سوم به تیرک دروازه خورد و در برگشت هم گلر سپاهان توپ مهاجم استقلال را به کرنر فرستاد.

(گل اول استقلال) دقیقه 91: بالاخره استقلالی ها توانستند روی حملات پرفشارشان، دروازه سپاهان را توسط بهنام برزای باز کنند.

 برای تماشای خلاصه بازی، اینجا کلیک کنید.

2051