پیش بازی سپاهان – استقلال: رزرو آرامش در تعطیلات

پیش بازی سپاهان – استقلال: رزرو آرامش در تعطیلات

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم برنده به عنوان یک مدعی نیم فصل را به پایان می رساند.

یکشنبه 5 دی1395، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان– استقلال تهران

ساعت 14:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان

به گزارش وب سایت برنامه نود، استقلال پس از باخت مقابل تراکتورسازی روزهای پرتنشی را تجربه کرد، در این شرایط برد برابر پدیده این نوید را داد که آرامش در راه است اما حذف از جام حذفی دوباره وضعیت را در اردوی آبی‌ها ملتهب کرد.

در این روزها هر چند ساعت یک بار خبری درباره وضعیت مدیریت و سرمربی استقلال منتشر می شود. شایعاتی درباره اختلاف نظر بین مهدی رحمتی و منصوریان منتشر شده است. استقلال جام حذفی را از دست داده و در لیگ هم فاصله ای 11 امتیازی با رقیب سنتی، پرسپولیس دارد.

در این وضعیت پایان خوب نیم فصل برای منصوریان بک هدیه ارزشمند خواهد بود. استقلال اگر فردا میزبان خود سپاهان را شکست دهد صعودی دو سه پله‌ای در جدول خواهد داشت و امیدوار خواهد بود در نیم فصل دوم در لیگ و آسیا نیم فصل اول را جبران کند.

در سوی دیگر سپاهان با استقلال هم امتیاز است. هر دو تیم 21 امتیازی‌اند و در جدول همسایه‌اند. این دو تیم پرافتخار لیگ ایران یکی هفتم است یکی هشتم. جایگاهی که در ابتدای فصل انتظارش را نداشتند. دو تیم به عنوان مدعی پای به لیگ گذاشتند اما پس از 14 هفته نتوانستند به آنچه انتظار داشتند برسند با این حال شرایط فعلی سپاهان اصلا قابل مقایسه با استقلال نیست.

سپاهان در جام حذفی خود را به نیمه نهایی رساند و نتایجش در لیگ نشان می دهد این تیم اوج گرفته است. اوج کار سپاهان هفته چهاردهم در تبریز بود که شاگردان عبداله ویسی اولین باخت را به تراکتورسازی تحمیل کردند. اوج‌گیری احسان حاج صفی و مهرداد محمدی در اوج گیری سپاهان نقش ویژه‌ای داشت. فردا سمت راست استقلال روز سختی خواهد داشت.

بدون شک استقلال با حاشیه‌های امروزش فردا کار سختی مقابل سپاهان اوج گرفته دارد. سپاهان می‌خواهد با یک برد خانگی و رسیدن به پله چهارم یا پنجم با آرامش به تعطیلات برود دقیقا مانند استقلال و منصوریان.این یک واقعیت است اگر استقلال فردا نمایشی ضعیف در نقش جهان داشته باشد احتمال تغییر منصوریان در تعطیلات جدی می شود. در فصل قبل استقلال بردی خیره کننده در خانه سپاهان کسب کرد و همین می تواند یک وزنه روحی برای آبی ها باشد.

منصوریان برای بازی فردا امید به بازگشت محسن کریمی سرعتی داشت اما آخرین خبر این است مصدومیت کریمی برطرف نشده و او در بازی فردا غایب خواهد بود.

محروم:

استقلال: محمد خرمگاه(مربی)

آخرین نتایج در لیگ: تراکتورسازی یک- سپاهان2، استقلال یک- پدیده صفر.

جایگاه در جدول: سپاهان با 21 امتیاز هشتم، استقلال با 21 امتیاز هفتم

پنج بازی آخر:

سپاهان: برد، برد، باخت، مساوی، مساوی

استقلال: برد، باخت، برد، مساوی، مساوی

بهترین بازیکن:

سپاهان: احسان حاج صفی، ۲،۷۳، هشتم      

استقلال: امید ابراهیمی ،۲،۷۵،دهم

بهترین گلزن:

سپاهان: احسان حاج صفی(4گل)

استقلال: کاوه رضایی (5 گل)

تیم داوری: علیرضا فغانی – حسین طالقانی – محمد راهی – محمدرضا تارخ – ناظر: زاهد بحرینی

57189