ماهینی: جدایی‌ام باید با نظر باشگاه باشد 

ماهینی: جدایی‌ام باید با نظر باشگاه باشد 

به گزارش "ورزش سه"، به بهانه پایان نیم فصل و احتمال جدایی اش از استقلال خوزستان با او گفتگویی انجام داده ایم که در زیر می خوانید: 

*نظرت در مورد گروه استقلال خوزستان چیست؟ 

الجزیره امارات سرسخت ترین حریف ما در دور مقدماتی خواهد بود. با اینکه اولین فصل حضور خود را در این بازی ها تجربه می کنیم نباید خود را دست کم بگیریم. بی شک حضور پرشور تماشاگران در استادیوم غدیر بهترین بهانه برای درخشش در این بازی ها است. اینجا نام ایران مطرح است و یک استان فارغ از همه رنگ ها در کنار ما خواهد بود.

*اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنی؟ 

 هیجان بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارم و می خواهم بعد از مهدی کریمیان، مهدی طارمی و حسین ماهینی چهارمین بوشهری ای باشم که بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کنم. بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای من و همه هم تیمی هایم یک تجربه خوب  خواهد بود. ما فصل گذشته با شایستگی در لیگ برتر قهرمان شدیم و حال نوبت آن است که مزد زحمات خود را در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم. 

*البته لخویا هم تیم آسانی نیست.

لخویا تیم قدرتمندی است که مملو از بازیکنان خوب خارجی است. قطری ها معمولا خوب به تیم های ایرانی می بازند. به نظر من از مرحله پلی آف هم تیم نسف قارشی بالا می آید چرا که سرمای ازبکستان برای تیم های حریف طاقت  فرسا خواهد بود. 

*از شرایط این روزهای استقلال خوزستان چه خبر؟ 

قول داده اند به زودی مشکلات رفع خواهد شد. این اتفاق خوبی است. اگر این اتفاق رخ دهد بچه ها در نیم فصل دوم از مشکلات فارغ می شوند و طبیعتا همه ذهن ها و تمرکزمان می رود سمت و سوی بازی خوب و نتایج بهتر.  *در اردوهای اخیر به تیم ملی دعوت نشدی. آیا این به خاطر نیمکت نشینی هایت دراستقلال خوزستان است؟ البته من در بازی آخر به دلیل سرماخوردگی بازی نکردم. اما در چند بازی به صلاحدید کادر فنی بازی نکردم و شاید به همین خاطر پیراهن تیم ملی را از دست داده باشم. فصل گذشته در بیشتر بازی های تیم فیکس بودم. 

*به این خاطر ناراحت نیستی؟

اگر بگویم ناراحت نیستم که دروغ گفته ام اما به تصمیم آقا پورموسوی احترام می گذارم و تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا هم همانند دوره آقای ویسی فیکس بازی کنم. ضمن اینکه با توجه به حضور کی روش در راس کادر فنی تیم ملی به حضور دوباره در اردوی تیم ملی امیدوار هستم. 

*گفته می شد از یکی دو باشگاه پیشنهاد داری و حتی شاید به سپاهان بروی به خصوص که سپاهان مدافع راست ندارد و اینروزها بالاجبار به عارف غلامی بازیکن تیم ملی جوانان که مدافع میانی است در این پست بازی می دهد!

من با استقلال خوزستان قرارداد دارم و طبیعتا هر تصمیمی که می گیرم باید با نظر باشگاه باشد. ضمن اینکه در این باره حتما با آقای پورموسوی مشورت خواهم کرد.  ضمن اینکه اعتماد آقای ویسی باعث رشد من در فوتبال و هم چنین حضور در اردوی تیم ملی شد و از این بابت همیشه از این مربی ممنونم.