گزارش ویژه/ اتمام حجت سرمربی استقلال با افتخاری؛ منصوریان خانه تکانی می کند!

گزارش ویژه/ اتمام حجت سرمربی استقلال با افتخاری؛ منصوریان خانه تکانی می کند!

وب سایت رسمی برنامه نود- امروز تمرین استقلال پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش سایت نود، استقلالی ها امروز تمرین ریکاوری را در حالی برگزار کردند که جو سنگینی بر تمرین حاکم بود. باخت استقلال به نفت خلق همه را تنگ کرده بود.

در هر حال با توجه به بسته بودن تمرین، بسیاری از خبرنگاران می خواستند از اتفاق های تمرین روز چهارشنبه استقلال با خبر شوند.

در این میان خبرگزاری میزان، گزارش تمرین استقلال را اینطور منتشر کرده است:« استقلالی‌ها برای اینکه تمرین دچار حاشیه نشود، آن را پشت درهای بسته برگزار کردند.  میثم مجیدی به مانند روزهای گذشته به صورت اختصاصی تمرین کرد.  علیرضا منصوریان که با لباس شخصی در محل تمرین حضور پیدا کرد، خیلی ناراحت بود و دقایقی با بهتاش فریبا صحبت کرد. سرمربی استقلال وقتی فریبا را دید به او گفت: «آبروی‌مان رفت و نمی‌دانم چه چیزی بگویم! 

علی چینی هم به بازیکنان گفت که همه به نوعی حال‌مان بد است و تا مرز سکته پیش رفته‌ایم. این در حالی است که مهدی رحمتی و کاوه رضایی با لباس شخصی در تمرین حضور یافته و با بازیکنان تمرین ریکاوری را انجام ندادند. بازیکنانی که مقابل نفت بازی کردند، به تمرین ریکاوری پرداخته و سایر بازیکنان فوتبال درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند. علیرضا منصوریان و بهتاش فریبا دقایقی با خسرو حیدری و امید ابراهیمی صحبت کردند.»

البته با خود علیرضا منصوریان سرمربی استقلال و مدیر رسانه ای تیم هم تماس گرفتیم تا از صحت این جملات و اخبار تمرین امروزاستقلال با خبر شویم اما هیچ کدام پاسخگو نبودند. این درحالی است که اخبار ضد و نقیضی از اردوی آبی ها به گوش می رسد و امروز برخی سایتها و کانال های تلگرامی از خانه تکانی گسترده در استقلال خبر داده بودند.

تصویری که می بینید مربوط به تمرین روز چهارشنبه استقلالی هاست و سایت باشگاه استقلال آن را منتشر کرده است. حالت چهره منصوریان همه چیز را نشان می دهد و احتیاجی به توضیح اضافه نیست.

اخباری که به سایت نود رسیده حاکی از آن است که ماجرای خانه تکانی حقیقت دارد و سرمربی استقلال گفته در این خانه تکانی با کسی تعارف نخواهد کرد و حتی ممکن است دانه درشتهای تیم هم کنار گذاشته شوند.

منصوریان ظاهرا تماسی فوری هم با افتخاری داشته و البته ضمن گله از زمانی عضو هیات مدیره که دوباره مصاحبه تندی علیه او کرده بود، با مدیرعامل استقلال در برخی موارد مهم اتمام حجت کرده و از خانه تکانی خبر داده است.

باید منتظر ماند و دید که در استقلال چه اتفاق هایی می افتد. ظاهرا همه چیز به بازی استقلال مقابل سپاهان در اصفهان بستگی دارد!