تنها امید استقلال برای جام مفت از دست رفت

تنها امید استقلال برای جام مفت از دست رفت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روزنامه خبرورزشی، حسن زمانی عضور هیات مدیره باشگاه استقلال و منتقد اصلی علیرضا منصوریان سرمربی این تیم بعد از شکست مقابل نفت و کنار رفتن این تیم از دومین جام معتبر داخلی مدعی شد پیش بینی این شرایط را کرده بود و حرف هایش را نیز دوستانه منتقل کرد اما هیچ کس هشدارهای او را جدی نگرفت. زمانی که در طول یکی دو هفته گذشته جنجالی ترین چهره باشگاه استقلال بود بعد از مدتی سکوت واکنش کوتاهی به ناکامی اخیر برابر نفت و ادعاهای منصوریان داشت گرچه تاکید کرد بیشتر حرف هایش را بعد از بازی با سپاهان خواهد زد.

*جدال استقلال با نفت را دیدید؟ بله

*نظری ندارید؟ من گفتم که تا نیم فصل نمی خواهم صحبت کنم چون بعد از بازی با سپاهان حرف های زیادی دارم که به طرفداران استقلال بزنم.

*اما استقلال به نفت هم باخت و یک جام دیگر را از دست داد؟ من هشدار داده بودم و اگر حرفی هم زدم از سر دلسوزی بود چون ما نباید با احساس و عواطف 30 میلیون استقلالی بازی کنیم. متاسفانه کسی حرف های ما را جدی نگرفت و دیدید که آخرین امید استقلال برای بالا بردن جام مفت و مجانی از بین رفت.گفتم که الان عهد کردم حرفی نزنم بنابراین بگذارید تا نیم فصل همه چیز در دل ما بماند.

*عهد سنگینی نیست؟ به هر حال تیم یک بازی مهم با سپاهان پیش رو دارد.

*اقای منصوریان مدعی شده بود هیات مدیره در نیم فصل تغییراتی خواهد داشت؟ به هر حال آرزو بر آقای منصوریان عیب نیست(باخنده)

*شما خودتان تصمیم گرفتید سکوت کنید یا کسی از شما خواست؟ هیچ کس نمی تواند به من دستوری برخلاف میل باطنی ام بدهد و اگر سکوت کردم فقط تشخیص خودم بود و بس.

*استقلال تغییر و تحولی در کادر فنی خواهد داشت؟ باید ببینیم هیات مدیره چه تصمیمی خواهد گرفت. در حال حاضر امیدواریم که استقلال در بازی با سپاهان یک نتیجه آبرومندانه کسب کند.