آخرین خاطره تراکتور از نیمه نهایی جام حذفی

آخرین خاطره تراکتور از نیمه نهایی جام حذفی

تیم تراکتورسازی یک بار دیگر به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش کاپ؛ سال گذشته هم تراکتورسازی موفق شده بود تا نیمه نهایی مسابقات حذفی صعود کند. در مسابقه نیمه نهایی این تیم در برابر استقلال پرویز مظلومی قرار گرفت. این دیدار از ساعت 14:30 روز اول دی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد.  حسین زرگر، حمیدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان داوران این دیدار بودند.

در این مسابقه روی یک ارسال در دقیقه 28 توسط خسرو حیدری،  حنیف عمران زاده با ضربه آکروباتیک روی توپ اثر گذاشت که این توپ در دهانه دروازه به سجاد شهباززاده رسید و وی با یک ضربه تمام کننده دروازه اخباری را باز کرد. نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت. اما در آغاز نیمه دوم پرتاپ اوت خالد شفیعی در دقیقه 49 را استقلالی ها ناقص دفع کردند و  این بازیکن با ضربه سر توپ را به سمت دروازه این تیم فرستاد که آگوستو سزار این توپ را درون دروازه استقلال جای داد تا بازی مساوی شود. اما تنها یک دقیقه بعد، روی اشتباه سینا عشوری در میانه میدان، سجاد شهباززاده صاحب  توپ شد و  با یک ضربه کات دار  گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. بازی با این نتیجه خاتمه یافت و استقلال به لطف دو گل شهباززاده به فینال صعود کرد. هر چند در دیدار نهایی مقابل ذوب آهن شکست خورد.

در این بازی امیرقعه نویی نفرات زیر را به میدان فرستاد:

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان (فردین عابدینی 88)، سعید آقایی، سینا عشوری،  شجاع خلیل زاده، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی(علی حمودی 70)، سروش رفیعی(سامان نریمان جهان 59)

استقلال هم با نفرات زیر راهی میدان شد:

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائل مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(علیرضا رمضانی 82)، جابر انصاری (خرسندنیا 94)، فرشید اسماعیلی(محسن کریمی 54)، سجاد شهباززاده