زنده از تختی؛ حاشیه‌های نفت تهران و استقلال

زنده از تختی؛ حاشیه‌های نفت تهران و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران و استقلال از ساعت 16:20 روز سه شنبه سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را در ورزشگاه تختی برگزار خواهند کرد. با حاشیه های این دیدار که با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار خواهد شد، با ورزش سه همراه باشید:

*در فاصله یک ساعت تا شروع بازی، اتوبوس استقلالی ها وارد ورزشگاه تختی شد و مورد استقبال 500 هوادار حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

*علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که پیش از این نگرانی خود از وضعیت چمن ورزشگاه تختی را اعلام کرده بود، بعد از حضور در این ورزشگاه برای بررسی شرایط ورزشگاه تختی راهی چمن این مجموعه شد.

*بازیکنان استقلال یک ساعت پیش از شروع مسابقه برای گرم کردن بدنهای خود وارد زمین شدند. مهدی رحمتی اولین بازیکن استقلال بود که پیش از سایر بازیکنان به همراه حمید بابازاده راهی چمن ورزشگاه شد.

*در فاصله کمتر از یک ساعت تا شروع مسابقه هنوز مسئولین برگزاری بازی در تکاپوی آماده سازی ورزشگاه هستند.

*بازیکنان استقلال با استقبال هواداران این تیم برای گرم کردن بدنهای خود وارد زمین مسابقه شدند. در کمتر از 45 دقیقه تا شروع بازی نزدیک به 1500 هوادار در ورزشگاه حضور دارد. *مهدی رحمتی بیش از سایر بازیکنان استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

*میلاد فراهانی دروازه بان نفت تهران بعد از ورود به زمین به سمت رحمتی و مربی دروازه بان های استقلال رفت تا دو دروازه بان پیش از گرم کردن بدنهای خود خوش و بش گرمی انجام داده باشند.

*داوران مسابقه نیز از چمن ورزشگاه تختی تهران بازدید کردند.

*خسرو حیدری و کاوه رضایی پیش از ورود به زمین مسابقه به سمت محمد دایی رفتند و با او خوش و بش کردند.

*هواداران استقلال به شدت ایمان مبعلی را مورد تشویق قرار دادند که این موضوع با شایعه حضور او در این تیم بی ارتباط نیست.

*ارسلان مطهری یکی دیگر از بازیکنانی بود که از سوی استقلالی ها به شدت تشویق شد تا هواداران استقلال نسبت به این بازیکن که بارها علاقه خود به استقلال را نشان داده، اینگونه ابراز علاقه کنند.

*درحالیکه محمد قاضی، ایمان مبعلی و حتی ارسلان مطهری از سوی هواداران این تیم تشویق شدند اما میلاد فخرالدینی که تجربه دو فصل حضور در استقلال را دارد، از سوی هواداران این تیم تشویق نشد.

ادامه دارد...