پنج مشتری جدی برای خامس رودریگز

پنج مشتری جدی برای خامس رودریگز

وبسایت رسمی برنامه نود -  خامس رودریگز، بازیکن کلمبیایی رئال مادرید پس از فینال جام جهانی باشگاه ها رسما اعلام کرد که پیشنهاداتش را برای جدایی از باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی بررسی خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، بازیکن کلمبیایی در رئال مادرید زیدان نقش چندان پررنگی ندارد و احتمال جدا شدنش زیاد است. در چنین  شرایطی این بازیکن پنج مشتری جدی دارد: منچستریونایتد، چلسی، اینتر، پاریسن ژرمن و یوونتوس.

جدی ترین مشتری خامس را می توان اینتر دانست. تیم ایتالیایی در تابستان گذشته هم به دنبال خرید بازیکن کلمبیایی بود اما این بازیکن پیشنهاد 85 میلیونی آنها را رد کرد و در رئال ماند. مالکان چینی اینتر به دنبال خرید یک ستاره جهانی هستند و خامس بهترین گزینه برای آنهاست. منچستریونایتد گزینه دیگر است. این تیم با وجود خریدهای پر سر و صدا درسالهای اخیر امسال هم در لیگ برتر خوب نبوده و در حال حاضر سیزده امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد. گزینه دیگر خامس، چلسی است. جدایی احتمالی اسکار و سود خوبی که از این انتقال نصیب آبی پوشان لندن می شود، احتمال حضور خامس در این تیم را افزایش خواهد داد

پاریسن ژرمن از سویی به دنبال جانشین ایبراهیموویچ می گردد. بن عرفا و خسه رودریگز، دو خرید این تیم در تابستان عملکرد خوبی نداشتند و خامس می تواند بهترین جانشین برای آنها باشد.  یوونتوس هم با وجود خرید پیانیچ در تابستان گذشته نمی تواند از ستاره ای مثل خامس رودریگز چشم بپوشاند.

1140