سپاهان-سایپا/عبدالله در اوج، فرکی در بحران

سپاهان-سایپا/عبدالله در اوج، فرکی در بحران

تیم های سپاهان و سایپا در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیم های سپاهان اصفهان و سایپای تهران در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشورمان روز سه شنبه از ساعت 13:30 در ورزشگاه نقش جهان رو درروی یکدیگر قرار دارند.

* شاگردان عبدالله ویسی با از پیش رو برداشتن تیم های آلومینیوم اراک، پارس جنوبی جم و غذاسبز مشهد به مصاف تیم سایپا می رود. این اولین جدال این تیم اصفهانی مقابل یک تیم لیگ برتری است.

* تیم حسین فرکی هم در  حالی پا به اصفهان می گذارد که پیش از این تیم موفق شده بود نفت مسجد سلیمان، بادران تهران و بادران نوین تهران را شکست دهد. شاگردان فرکی هم برای اولین بار در جام حذفی این فصل با یک تیم لیگ برتری روبه روی می شوند.

* حسین فرکی فصل گذشته سرمربی سپاهان بود و با این تیم به قهرمانی چهاردهمین دوره لیگ برتر هم رسید. حالا او باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.

* در هفته دهم رقابت های لیگ شانزدهم سایپا و سپاهان در تهران به دیدار هم رفتند که نتیجه یک –یک در پایان حکمفرما شد. حامد شیری برای سایپا و موسی کولیبالی در آن مسابقه گل زدند.

* سایپا با شکست مقابل پیکان و سپاهان با پیروزی برابر تراکتورسازی پا به این دیدار می گذارند.

* سپاهان در نقش جهان تاکنون شکست نخورده است آنها پارس جنوبی جم را از پیش رو برداشتند مقابل فولاد به تساوی رسیدند و صبای قم را 4تایی کردند.

* مهدی ترابی ستاره تیم سایپا مهم ترین غایب این تیم در بازی روز سه شنبه خواهد بود که به دلیل مصدمیت نمی تواند تیمش را همراهی کند.

* پدرو هنریکه بازیکن برزیلی تیم سپاهان به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در بازی برابر سایپا همراهی کند.