سهرابی: صادقیان و تیموریان چیزی درباره جدایی نگفته اند

سهرابی: صادقیان و تیموریان چیزی درباره جدایی نگفته اند

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: می توانیم با شرایط بهتری به استقبال نیم فصل دوم برویم.

میرمعصوم سهرابی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست روز گذشته ماشین سازی در مشهد اظهار داشت: ما تغییراتی را در کادرفنی انجام دادیم و به دنبال این هستیم که تیم از این وضعیت نجات پیدا کند. به هر حال کاظمی 3 روز تیم را تمرین داده بود و شاید فرصت کافی برای اینکه افکار خود را در تیم پیاده کند، نداشته است.

وی افزود: در هفته پایانی نیم فصل به دنبال این هستیم که به برتری برسیم. یک بازی 6 امتیازی با سایپا داریم که در صورت شکست آنها خیلی به نیم فصل دوم امیدوار خواهیم بود. فکر می کنم می توانیم با شرایط بهتری به استقبال نیم فصل دوم برویم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درباره تقویت تیمش در نیم فصل تصریح کرد: باید بعد از بازی با سایپا با کاظمی جلسه ای را برگزار کنیم و طبق نظر وی در پست هایی که نیاز به تقویت داریم، بازیکن بگیریم. به نظر می رسد تیم نقاط ضعف و قوتی داشته باشد که توسط کادرفنی شناسایی می شود و ما هم تلاش خود را برای توازن آنها انجام می دهیم.

سهرابی درباره اینکه گفته می شود جدایی صادقیان و تیموریان قطعی شده، گفت: به هیچ وجه اینطور نیست. هیچ بحثی از سوی این 2 بازیکن برای جدایی مطرح نشده و ما هم طبق نظر سرمربی عمل می کنیم.