سیاه جامگان یک - ماشین سازی صفر/ شکست فرهاد کاظمی مقابل شاگردان سابقش

سیاه جامگان یک - ماشین سازی صفر/ شکست فرهاد کاظمی مقابل شاگردان سابقش

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ماشین‌سازی تبریز در نخستین دیداری که فرهاد کاظمی را روی نیمکتش می‌دید، مقابل سیاه‌جامگان تن به شکست داد.به گزارش وبسایت نود ، سیاه‌جامگان مشهد در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم و در اولین دیداری که فرهاد کاظمی، سرمربی فصل گذشته‌اش روی نیمکت ماشین‌سازی تبریز حضور داشت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.در این دیدار که از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن آغاز شد، عباس عسگری در دقیقه 33 موفق به گلزنی برای سیاه‌جامگان شد. این در شرایطی بود که عسگری در دقیقه 57 از زمین اخراج شد تا تیمش 10 نفره به کار خود ادامه دهد. ماشین‌سازی هم که با تغییر و تحولاتی روی نیمکتش مواجه شده بود، پس از مدت‌ها در این بازی از آندرانیک تیموریان بهره می‌برد.

سیاه جامگان

محمد ناصری؛ آقایی؛ سید میثم حسینی؛ زارعی؛ رضا شربتی؛ حسین بادامکی (90- فرشاد هاشمی)؛ مصطفی احمدی؛ حمید علی عسگری؛ روح الله سیف اللهی (77- پیام ملکیان)؛ عباس عسگری؛ سعید دقیقی (62- موسی ترائوره)

سرمربی: خداداد عزیزی

 ماشین سازی

مانوئل فرناندز؛ سعید مهدى پور؛ حبیب  گردانى؛ ادسون هنریکه؛ بهمن کامل؛ سامان نریمان جهان (75- سجاد رهبر)؛ کاخا، امین قاسمى نژاد (60- حامد پاکدل)؛ احمد امیر کامدار؛ آندرانیک  تیموریان؛ مهرداد بایرامى (86- محمد نصرتی)

سرمربی: فرهاد کاظمی

شرح بازی

دقیقه 20: ضربه شوت آندرانیک تیموریان از پشت محوطه جریمه با فاصله حدود نیم متری از کنار دیرک عمودی به اوت رفت.

دقیقه 23: بازیکنان ماشین سازی از سمت چپ زمین سیاه جامگان به سمت دروازه پیشروی کرده و در ادامه توپ را روی دروازه میزبان ارسال کردند که با ضربه بی دقت امیر کامدار توپ از بالای دروازه به خارج رفت.

دقیقه 31: علی عسگری از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او در میانه راه با برخورد به مدافعان ماشین سازی به طور تصادفی در آستانه ورود به دروازه تیم تبریزی بود که دروازه بان این تیم به خوبی مانع از ورود توپ به دروازه تیمش شد.

 گل برای سیاه جامگان عباس عسگری

دقیقه 33: روح الله سیف اللهی با پای چپ توپ بسیار خوبی را روی دروازه ماشین سازی ارسال کرد و عباس عسگری سریعتر از مدافعان ماشین سازی حرکت کرد و پس از قطع توپ، آن را به قعر دروازه تیم تبریزی فرستاد.

دقیقه 35: بازیکنان ماشین سازی که باز هم از سمت چپ اقدام به حمله کرده بودند، فرصت خوبی برای جبران گل خورده داشتند اما عباس نریمان جهان با تکروی بیش از حد، این فرصت را از تیمش گرفت.

دقیقه 45: فرار عالی حسین بادامکی از سمت راست و پاس رو به عقب این بازیکن موقعیتی بسیار عالی را برای این تیم ایجاد کرد. پاس بادامکی در یک موقعیت بسیار خوب گلزنی به دقیقی رسید که این بازیکن با بی دقتی محض به زیر توپ زد تا این توپ هم راهی به دروازه نداشته باشد.

دقیقه 49: امین قاسمی نژاد در محوطه جریمه سیاه جامگان موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ناصری ضربه آرام قاسمی نژاد را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 58: زننده تک گل بازی تا این لحظه، خطای شدیدی با کف پا روی بازیکن ماشین سازی انجام داد که با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه 65: نفوذ ترائوره از سمت راست خط دفاعی ماشین سازی با ضربه بسیار خوب این بازیکن همراه شد که فرناندز دروازه بان ماشین سازی این توپ را دفع کرد.

دقیقه 85: ارسال دقیق و بسیار خوب بازیکن ماشین سازی می توانست خطر جدی روی دروازه سیاه جامگان ایجاد کند اما مهدی پور با یک ضربه سر بی دقت این فرصت را از دست داد.

خلاصه بازی: سیاه جامگان ۱-۰ ماشین سازی