سیاه جامگان 1 - 0 پرسپولیس / سیاه جامگان در لیگ برتر ماندنی شد

سیاه جامگان 1 - 0 پرسپولیس / سیاه جامگان در لیگ برتر ماندنی شد

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های سیاه جامگان و پرسپولیس با برتری 1-0 سیاه جامگان به پایان رسید تا این تیم بتواند از سقوط به دسته یک فرار کند.

به گزارش وب سایت نود، روح الله سیف اللهی با یک ضربه زیبا توانست گل برتری مشهدی ها را به ثمر برساند تا قهرمان لیگ با شکست مسابقات را به پایان برساند.

پرسپولیس با بوژیدار رادو شوویچ، محسن ربیع‌خواه، محمد امین آرام طبع، حسین ماهینی، صادق محرمی، حمید رضا طاهرخانی، احسان علوان‌زاده، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان، علی علیپور و رضا کرملاچعب به میدان آمده است.

سیاه جامگان نیز با ترکیب مسعود همامی،محمد خانزاده، علیرضا جلیلی، عباس عسگری،رضا شربتی، مصطفی احمدی، سالار افراسیابی، حسین بادامکی،پیام ملکیان، روح الله سیف اللهی و گوران یرکوویچ به میدان آمده تا با پیروزی در این دیدار امید به ماندن در لیگ برتر داشته باشد.

دقایق حساس

دقیقه 5: ارسال حسین بادامکی به گوران یرکویچ رسید و این بازیکن در فرصت فوق العاده قرار گرفت اما این فرصت خطرناک از دست رفت.

دقیقه 27: ارسال برای گوران یرکویج و ضربه سر این بازیکن با اختلاف به بیرون میره.

دقیقه 44: ارسال از سمت چپ سیاه جامگان با ضربه سر ناقص رضا شهبازى در موقعیتى خوب از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 45: ارسال فوق العاده روح الله سیف اللهى با ضربه سر بادامکى همراه شد و این توپ با برخورد به مدافع پرسپولیس راه به جایی نبرد.

دقیقه 48 ( گل اول سیاه جامگان - روح الله سیف اللهی ) : روی یک ضربه ایستگاهی سیف اللهی به زیبایی از راهی دور دروازه پرسپولیس را باز میکنه.

دقیقه 82:کمال کامیابی نیا در شش قدم بهترین فرصت براى به تساوى کشاندن بازى را داشت که ضربه او بسیار خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 85:فرشاد احمدزاده با یک ضربه آکروباتیک قصد بازکردن دروازه را داشت که ناصری مانع این اتفاق شد.

خلاصه بازی: سیاه جامگان ۱-۰ پرسپولیس

2051