حضور دو ستاره جوان فوتبال اروپا در لیست خرید زمستانی لایپزیگ

حضور دو ستاره جوان فوتبال اروپا در لیست خرید زمستانی لایپزیگ

وبسایت رسمی برنامه نود - لایپزیگ در نقل و انتقالات ژانویه دوباره دست به جیب خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، رالف رانگینک مدیر فنی باشگاه آر بی لایپزیگ قصد دارد در ژانویه بازیکنانی جدید به تیمش اضافه کند. لایپزیگ که تا هفته 14 بوندس لیگا عملکردی فوق العاده داشته در خط دفاعی مشکل دارد و بیشتر ضربات را هم از آنجا دریافت کرده است. لوکاس کلوسترمان و برناندو دو مدافع کلیدی این تیم با مصدومیت رو به رو شده اند و لایپزیگ در حال حاضر جانشینان مناسبی برای این دو بازیکن در اختیار ندارد. در همین حال ردبول سالزبورگ که رابطه خواهر خواندگی با آربی لایپزیگ دارد در فصل جاری دو ستاره جوان در ترکیب خود می بیند که هر دو این بازیکن ها هم در خط دفاعی بازی می کنند، همان جایی که لایپزیگ به مشکل خورده است.

دایوت اوپامکانو مدافع 18 ساله فرانسوی که تابستان گذشته همراه تیم زیر 17 ساله های کشورش قهرمان اروپا شد در تابستان علیرغم پیشنهاداتی از منچستر یونایتذ، آرسنال، یوونتوس و منچستر سیتی به سالزبورگ پیوست در فصل جاری یکی از ستاره های لیگ اتریش بوده است. این بازیکن توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد و یکی از کامل ترین مدافعین جوان اروپا محسوب می شود.

دیگر بازیکنی که یکی از اهداف لایپزیگ عنوان شده دوجه کالتا چار مدافع 20 ساله کروات سالزبورگ است. این بازیکن در یورو 2016 یکی از اعضای تیم ملی کرواسی بود و چند بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

به نظر نمی رسد با توجه به روابط بسیار نزدیک این دو باشگاه مشکلی خاصی برای انتقال یکی از این دو مدافع به بوندس لیگا و باشگاه لایپزیگ وجود داشته باشد.