لایپزیگ به صورت رسمی خواهان جذب نبری شد

لایپزیگ به صورت رسمی خواهان جذب نبری شد

وبسایت رسمی برنامه نود - لایپزیگ هم به صف مشتریان سرج نبری اضافه شد.

به گزارش وبسایت نود، لایپزیگ آخرین تیمی است که علاقه خود برای جذب سرج نبری را نشان داده است. گنبری 21 ساله پس از پیوستن به وردبرمن در تابستان گذشته تبدیل به بازیکن کلیدی این تیم شد، هر چند در این اواخر به دلیل مصدومیت نتوانست زیاد در ترکیب اصلی قرار گیرد. پس از درخشش در فصل جاری بسیاری از تیم های بوندس لیگا از جمله دورتموند، بایر لورکوزن، بایرن مونیخ و هوفنهایم نسبت به جذب این بازیکن علاقه نشان دادند و اکنون لایپزیگ هم به صف این تیم ها اضافه شده است.

رالف هازن هوتل سرمربی لایپزیگ در مصاحبه با اسکای گفت:

نبری بازیکنی است که در المپیک و بعد از آن در رقابت های این فصل بوندس لیگا اسمی برای خود دست و پا کرد و این در حالی بود که مشخص نبود که او در بوندس لیگا موفق می شود یا نه. او بدون شک یکی از داغ ترین گزینه های فوتبال آلمان است. نبری بازیکنی جالب و متناسب با طرح و برنامه ما است.

طبق ادعای بیشتر رسانه های آلمان نبری بند خروج 10 میلیون یورویی در قراردادش دارد و این موضوع کار را برای تیم های خواهان او آسان تر می کند. لایپزیگ حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان فصل آتی را مسجل کرده و انتظار می رود در تابستان آن ها 4 تا 5 بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کنند.

7899