گسترش فولاد-استقلال خوزستان/ تماما آبی به علاوه خسوس

گسترش فولاد-استقلال خوزستان/ تماما آبی به علاوه خسوس

تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم می روند.

گسترش فولاد تبریز – استقلال خوزستان– ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 14:30مهدی مرجان زاده – آرمان اسعدی – داریوش صابر مطلق – شاهو اصلانی – ناظر: سعید بخشی زاده

به گزارش کاپ، تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در چهارچوب رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز در روز پنجشنبه مقابل هم صف آرایی می کنند.

* گسترش فولاد با کسب 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی است و با کسب یک برد خانگی می تواند دو، سه پله ای در جدول جابه جایی داشته باشد. شاگردان کمالوند اگر در این دیدار لغزشی داشته باشند باید منتظر سقوط یک یا دو پله ای باشند.

* استقلال خوزستان با 15 امتیاز در رده دهم جای دارد. شاگردان سیروس پورموسوی اگر سه امتیاز تبریز را به چنگ بیاورند 18 امتیازی می شوند و رتبه شان تک رقمی خواهد شد اما اگر امتیازی از دست برود بی تردید یک عقب گرد برای قهرمان فصل گذشته لیگ برتر حادث خواهد شد.

* استقلال خوزستان با دریافت 17 گل بعد از صبا و ماشین سازی ضعیف ترین خط دفاع را در اختیار دارد و گسترش فولاد هم با دریافت تنها 10 گل پس از پرسپولیس و تراکتورسازی بهترین خط دفاعی را مال خود کرده است.

* استقلال خوزستان در تقابل با دو تیم تبریزی دیگر لیگ که در خارج از خانه هم بازی کرده هیچ باختی را متحمل نشده و 4 امتیاز دشت کرده است آنها امیدوارند مقابل گسترش هم این نتیجه را تکرار کنند.

* گسترش فولاد تبریز در جدال مقابل تیم های جنوبی به یک تساوی تاکنون دست پیدا کرده است. آنها در هفته هفتم مقابل فولاد به تساوی بدون گل رسیدند و قرار است هفته آینده هم در برابر صنعت نفت صف آرایی کنند.

* گسترش فولاد و استقلال خوزستان تاکنون 6 بار به مصاف هم رفتند که دو پیروزی برای استقلال خوزستان ثبت شده و 4 بازی هم مساوی شده است.  یعنی هنوز تیم تبریزی موفق به شکست آبی های خوزستان نشده است.

* گسترش فولاد در لیگ پانزدهم نتوانست  به استقلال خوزستان گل بزند. آنها دو ماه و 10 روز پیش توانستند در هفته شانزدهم لیگ پانزدهم به نماینده خوزستان گل بزنند.

* فرناندو دی خسوس دروازه بان استقلال خوزستان که فصل گذشته یکی از عوامل اصلی قهرمانی این تیم بود حالا در گسترش فولاد عضویت دارد و باید مقابل تیم اسبق خود به میدان برود. البته اگر کمالوند باز هم او را روی نیمکت ننشاند.