راموس: تمرکز ما باید فقط روی بازی نیمه نهایی باشد

راموس: تمرکز ما باید فقط روی بازی نیمه نهایی باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از همه بازیکنان این تیم خواست تا همه تمرکز خود را روی بازی برابر کلاب آمریکا مکزیک بگذارند.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان در این هفته باید به مصاف کلاب آمریکا مکزیک برود. پیش از این دیدار سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید به همه بازیکنان تیم هشدار داد که همه تمرکز خود را روی این بازی معطوف کنند. وی در گفتگو با وب سایت رسمی فیفا اظهار داشت:

اصلاً نباید حواسمان به بازی بعد باشد. زیرا باید گام به گام به فکر دستیابی به اهداف خود باشیم. شما وقتی مانعی را از سر راه خود بر می دارید که این مانع بر سر راه شما ظاهر شود و همیشه باید نسبت به رقیبی که پیش رو دارید احترام گذاشته و حواس خود را به همان حریف بدهید.

وی در ادامه هم گفت:

این بازی واقعاً بخش دیگری از تالار افتخارات ما را کامل خواهد کرد. این افتخار بزرگی برای هر بازیکن حرفه ای است که بتواند مجموعه ای از عناوین قهرمانی را در یک سال به دست آورد. می خواهیم پایان خوب و خوشی را برای امسال رقم بزنیم. همینکه تا این مرحله از مسابقات صعود کرده و در ژاپن حضور داریم برای ما افتخاری است و می خواهیم عنوان قهرمانی این رقابتها را هم به دست بیاوریم.

رئال مادرید دو سال پیش هم در این رقابتها حضور داشت و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند؛ راموس در آن سال هم در مرحله نیمه نهایی و هم فینال توانست گلزنی کند و در پایان هم عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد. راموس در مورد رقابت های دو سال پیش گفت:

از آن بازیها خاطره بسیار خوبی دارم. اولین دوره ای بود که در جام باشگاه های جهان شرکت می کردم و دهمین عنوان قهرمانی باشگاه های اروپا را هم کسب کرده بودیم. چالش بسیار بزرگی هم به لحاظ تیمی و هم به لحاظ شخصی برای من بود.  خاطرات بسیار خوبی از آن بازیهاا دارم. هم در نیمه نهایی و هم در فینال گلزنی کردم و توپ طلای بهترین بازیکن را از آن خودم کردم.

اکثر بازیکنان رئال مادرید که در فصل 2014 همراه با این به عنوان قهرمانی در جام باشگاه های جهان دست یافتند، همچنان در این تیم توپ می زنند و همین تداوم و هماهنگی به آنها کمک کرده تا تیم موفقی داشته باشند. راموس در این باره می گوید:

ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم. سازماندهی و ارکان اصلی بازیکنان تیم تغییری نکرده اند. ما اکنون درک بهتری از یکدیگر داریم، همگی در یک مسیر مشخص و معین حرکت می کنیم. ما هم اکنون ترکیب بسیار خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در تیم داریم.

2081