پاریسن ژرمن 2-2 نیس؛ این کاوانی عجیب

پاریسن ژرمن 2-2 نیس؛ این کاوانی عجیب

وبسایت رسمی برنامه نود -دو تیم از هفته هفدهم لیگ یک فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان اونای امری که با اختلاف 4 امتیازی نسبت به نیس در رتبه سوم لیگ یک فرانسه قرار دارد به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد و اگر نتواند مقابل نیس به پیروزی برسد شرایطش برای قهرمانی در لیگ یک فرانسه سخت تر می شود. در حال حاضر موناکو با 37 امتیاز از 17 دیدار در صدر جدول قرار دارد و در صورتیکه این دیدار با هر نتیجه ای غیر از پیروزی پاریسی ها به پایان برسد، نیس بار دیگر به صدر جدول این مسابقات باز خواهد گشت.

پاریسن ژرمن: آرئولا - کورزاوا - تیاگو سیلوا -مارکینیوش - اوریر - موتا - کریچوویاک - وراتی - ماتوئیدی - کاوانی - دی ماریا

نیس: کاردیناله - سار - سوکت - دالبرت - دانته - والتر - سیبرین - سری - ریکاردو - بلهاندا - پلی

همانطور که پیش بینی می‌شد پاریسی ها بازی را هجومی آغاز کردند و موقعیت‌های حساسی را روی دروازه حریف ترتیب دادند اما موفق نشدند از حملات خود به گل برسند.

دقیقه 7: نفوذ اوریه و ارسال او کورزاوا را در موقعیت مناسبی قرار داد، کاردیناله ضربه این مدافع پیش تاخته را موقتا دور کرد اما توپ بازگشتی به ادینسون کاوانی رسید، این مهاجم اروگوئه ای نیز ضربه‌اش را روانه دروازه حریف کرد اما باز هم با عکس العمل کاردیناله مواجه شد تا پاریسی‌ها از این حمله تنها یک کرنر به دست بیاورند.

در ادامه پس از گذشت نیمی از نیمه نخست نیس به خود آمد و توانست تا حدی بازی را به تعادل بکشاند. با این حال پاریسی‌ها دست بردار نبودند و همچنان به حملات خود ادامه می‌دادند.

دقیقه 24: روی ارسال دی ماریا از روی نقطه کرنر تیاگو سیلوا موقعیت استثنایی به دست آورد اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 32: ضربه ایستگاهی که در اختیار نیس قرار گرفت، سیپرین را در موقعیتی مناسب قرارداد، ضربه او به زیبایی هرچه تمام‌تر وارد دروازه آرئولا شد تا بر خلاف جریان این دیدار نیس به گل نخست این دیدار دست یابد.

پس از این گل حملات پاریسی‌ها پر دامنه تر شد، شاگردان امری که به هیچ وجه نمی‌خواستند با شکست به رختکن بروند به دامنه حملات خود افزودند.

دقیقه 36: ارسال زیبای کورزاوا دانته را از جریان بازی خارج کرد تا کاوانی بدون مزاحم صاحب توپ شود اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+3: ارسال دالبرت برای پلی با مهار توپ این بازیکن همراه شد، سیلوا و مارکینیوش موفق نشدند عکس العمل مناسبی را روی حرکت انفرادی او انجام دهند تا این بازیکن به زیبایی گل دوم نیس را به ثمر برساند.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که پاریسی‌ها برای پیروزی در این دیدار همه کار انجام دادند اما در جلوی دروازه بی دقت بودند، از سوی مقابل نیس از معدود موقعیت‌هایی که به دست آورد به بهترین نحو استفاده کرد تا در نهایت این دیدار در نیمه نخست با حساب 2-0 به سود تیم میهمان به پایان برسد.

پاریسی‌ها نیمه دوم این دیدار را نیز هجومی آغاز کردند، لوکاس مورا نیز جانشین کریچوویاک شد تا ترکیب این تیم بیش از پیش هجومی شود.

دقیقه 46: ارسال اوریه برای کاوانی این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد تا این مهاجم اروگوئه ای که نیمه نخست موقعیت‌های خوبی را از دست داده بود اینبار برای تیمش گلزنی کند تا حساب کار 2-1 شود.

دقیقه 60: توپ ارسالی پاریسی‌ها می‌رفت تا توسط کاردیناله دور شود اما اشتباه او در مشت کردن توپ و برخورد توپ به دانته باعث شد تا توپ مقابل کاوانی قرار بگیرد و این بازیکن اروگوئه ای به راحتی گل دوم پاریسی‌ها را به ثمر برساند.

دقیقه 62: پاریسی‌ها بار دیگر صاحب موقعیتی حساس شدند، ارسال نه چندان خوب دی ماریا با اشتباه پلی در مقابل کاوانی قرار گرفت، کاوانی با والی زیبا می‌رفت تا گل سوم خودش را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی را برای رسیدن به گل داشتند اما در این میان پاریسی‌ها حملات بیشتری ترتیب دادند ولی دفاع پر تعداد نیس مانع از گل‌زنی این تیم شد.

دقیقه 88: ارسال زیبا و تماشایی بن عرفا، کاوانی را در موقعیتی فوق العاده قرارداد، هرچند که به نظر می‌رسید این مهاجم اروگوئه‌ای در آفساید قرار دارد اما باز هم کاوانی این موقعیت استثنایی را از دست داد تا نتیجه دیدار همچنان مساوی باشد.

دقیقه 91: ضربه سر کورزاوا به نظر می‌رسید گل سوم پاریسن‌ژرمن را رقم خواهد زد اما عکس العمل خیره کننده کاردیناله باعث شد تا پاریسی‌ها از رسیدن به گل سوم ود در این دیدار محروم شوند.

با اینکه کاردیناله روی چند صحنه متزلزل نشان داد اما عکس العمل های خیره کننده او باعث شد تا در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 به پایان برسد، پاریسی ها در این دیدار می توانستند به راحتی به برتری برسند اما درخشش کاردیناله و موقعیت سوزی کاوانی باعث شد تا در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 به پایان برسد.

1899