فوق ستاره جوان آژاکس راهی بوندس لیگا می شود

فوق ستاره جوان آژاکس راهی بوندس لیگا می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - وولفسبورگ قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه حضوری فعال در بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا داشته باشد.

به گزارش وبسایت نود، پس از شروعی ناامید کننده در فصل جاری بوندس لیگا و قرار گرفتن در نیمه دوم جدول مسئولان وولفسبورگ می خواهند در ژانویه تغییراتی اساسی در کادر بازیکنان خود بدهند. طبق گزارش کیکر ریچدلی بازوئر هافبک میانی جوان و آینده دار آژاکس یکی از جدی ترین گزینه های این باشگاه محسوب می شود. بازوئر در تابستان مورد توجه تیم های مختلف از جمله میلان و بارسلونا قرار داشت اما طبق ادعای این سایت آلمان بازوئر 20 ساله در روزهای گذشته برای انجام مذاکرات اولیه به وولفسبورگ سفر کرده است.

بازوئر که سابقه 6 بازی برای تیم ملی هلند را هم در کارنامه دارد یکی از مستعدترین بازیکنان جوان فوتبال هلند محسوب می شود و در لیست خرید زمستانی باشگاه هایی نظیر رم، آرسنال و لیورپول هم قرار دارد. بازوئر در فصل جدید لیگ هلند و به دلیل اختلاف با پیتر بوش سرمربی آژاکس، بیشتر به عنوان بازیکن جانشین مورد استفاده قرار گرفته است. بوش در مصاحبه با تلگراف هلند درباره جدایی بازوئر گفت:

او یک شانس بزرگ دارد و فکر می کنم پس از تعطیلات زمستانی او دیگر عضوی از تیم ما نباشد.

بازوئر تا تابستان 2020 با آژاکس قرارداد دارد و گفته می شود باشگاه هلندی برای پیوستن این بازیکن به وولفسبوگ 22 میلیون یورو تقاضا کرده است.

7899