تکسیرا:به چیزی جز برد فکر نمی کنیم/ بهترین مربی ایران را داریم

تکسیرا:به چیزی جز برد فکر نمی کنیم/ بهترین مربی ایران را داریم

مربی تراکتورسازی گفت: تیمی مثل تراکتور به چیزی جز برد فکر نمی کند.

به گزارش کاپ، میگوئل تکسیرا در کنفرانس پیش از مسابقه استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت:  ما می دانیم یک بازی سخت و مشکل پیش روی خود داریم اما تیمی مثل تراکتور به چیزی جز برد فکر نمی کند زیرا بهترین بازیکنان و بهترین مربی ایران را در اختیار داریم.

وی درباره استقلال گفت: تلاشمان این است که علاوه بر این بازی در همه بازیها  موفق شویم می دانیم استقلال هم تیم خوبی است و می خواهد به جمع صدرنشینان اضافه شود ولی ما باید در برابر این تیم هم روند خود را ادامه دهیم.

تکسیرا در پاسخ به کاپ اذعان داشت: مسلم است که این بازی را می خواهیم ببریم. نه فقط در این بازی بلکه در تمام هفته ها هدفمان این است که تلاشمان را بیشتر کنیم. طرز تفکر مربی ما این است که در تمام مسابقات برنده شویم و به جایگاهی که لایق آن هستیم برسیم.

وی در ارتباط با فشارهای وارد بر تراکتور به دلیل قهرمان نشدن در لیگ برتر اذعان داشت: تیم ما هر سال برای بهتر شدن تلاش می کند. امسال تیم ما در لیگ شرایط خوبی دارد اما سایر تیم ها هم بازیکنان خوبی دارند و دیگر تیم ها نیز به قهرمانی چشم دارند. اگر ما بتوانیم بازی به بازی پیش برویم می توانیم خیال خود را از بابت قهرمانی راحت کنیم.

مربی تراکتور در باره حاشیه های مربوط به قلعه نویی و رحمتی اظهار داشت: فکر می کنم تمام تمرکز مربی ما روی بازی است و بقیه مسایل اهمیتی ندارد. برای وی تنها بازی اهمیت دارد و فکر نمی کنم به چیز دیگری فکر کند. 

تکسیرا درباره عدم دعوت سرمربی تیم ملی از بازیکنانی چون ایرانپوریان بیان داشت: تیم ما بازیکنانی خیلی خوب دارد. نه فقط آن هایی که بازی می کنند بلکه آن هایی که بازی نمی کنند. زیرا آن ها سبب می شوند نفرات حاضر در ترکیب هم تلاش بیشتری کنند و شرایط آن ها بهتر شود. من معتقدم بازیکنان دیگری هم هستند که می توانند به تیم ملی دعوت شوند.

تکسیرا در خاتمه درباره غایبان بازی فردای تیمش خاطرنشان کرد:آقایی و بنگر غایبان ما برای بازی با استقلال هستند.