تکسیرا:هدف ما پیروزی مقابل استقلال خوزستان است

تکسیرا:هدف ما پیروزی مقابل استقلال خوزستان است

 مربی تراکتورسازی گفت:هدف ما از اینکه به اهواز آمدیم بردن است.

به گزارش کاپ، میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نیم فصل دوم بازی ها از فردا شروع می شود. امیدوارم که نمایش خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم. فصل گذشته با این تیم در خوزستان بازی کردیم. هدف ما از اینکه به اهواز آمدیم بردن است.

وی افزود: می دانیم که چند بازیکن  استقلال خوزستان تغییر کردند. بازی کردن با این تیم دشوار است. آنها در نیم فصل اول برای ما مشکلات زیادی به وجود آوردند. با تمام این تفاسیر تنها به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه هستیم.

مربی تراکتورسازی درباره مصدومین و محرومین تیمش تصریح کرد:سعید آقایی و سینا عشوری به دلیل مصدومیت  نمی توانند ما را همراهی کنند. علیرضا رمضانی و ادینیو هم نمی توانند ما را همراهی کنند. 

تکسیرا در پایان گفت: ما یک بازیکن خیلی مهم را از دست دادیم اما نفراتی جدیدی که در نیم فصل دوم اضافه شدند بهتر و بیشتر تلاش می کنند. مطمئنم بازیکنان جدیدی که جذب کردیم می توانند به ما کمک کنند و از آمدن به تراکتورسازی خوشحال هستیم. تمام تلاش مان این است که بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم. می توانیم به این هدف برسیم. تراکتور قابلیت این را دارد که به مقام قهرمانی برسد. چند تیم دیگر هم می توانند قهرمان شوند و ما تنها نیستیم. تیم های نفت و پرسپولیس و ذوب آهن هم می توانند قهرمان شوند.