استقلال خوزستان - فولاد/ دربی نوین جنوب، بدون تماشاگر

استقلال خوزستان - فولاد/ دربی نوین جنوب، بدون تماشاگر

تیمهای استقلال خوزستان و فولاد برگزار کننده دربی نوین خوزستان هستند.

استقلال خوزستان – فولاد خوزستان – ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 17:40تورج حق وردی – مهدی عالیقدر – قهرمان نجفی – جواد شرفی – ناظر: هدایت ممبینی

به گزارش کاپ، هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه با انجام 5 دیدار پیگیری می شود. در یکی از حساس ترین مسابقات تیمهای استقلال خوزستان و فولاد برگزار کننده دربی اهواز هستند.

*فولاد با هدایت سعداوی روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. آنها با 16 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی حضور دارند و پیروزی مقابل تیم همشهری می تواند فولاد را تا رده سوم یا چهارم هم بالا بکشد.

*استقلال خوزستان پس از برد مقابل سایپا، حالا با 15 امتیاز در رده نهم قرار دارد. آنها در صورت شکست فولاد از این تیم سبقت گرفته و وارد جرگه بالا نشینان می شوند اما شکست یا تساوی، شاگردان پورموسوی را در میانه های جدول نگه می دارد.

*هر دوتیم پیش از این مسابقه حریفان تهرانی خود را شکست دادند. استقلال خوزستان در تهران سایپا را برد و فولاد هم با غلبه بر نفت تهران پا به این دیدار گذاشت.

*به دلیل تخلفات تماشاگران استقلال خوزستان، این مسابقه بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه غدیر برگزار می شود که این مساله از زیبایی های دربی نوین اهواز می کاهد.

*رحیم زهیوی به دلیل سه کارته بودن نمی تواند تیمش را در بازی با تیم فولاد همراهی کند. زهیوی بهترین گلزن تیمش هم محسوب می وشد و غیبتش بدون شک به چشم خواهد آمد.

*ساسان انصاری مهاجم تیم فولاد با به ثمر رساندن 9 گل، آقای گل فعلی لیگ است و بدون تردید برای دو رقمی شدن تعداد گل هایش تشنه گلزنی به استقلال خوزستان است.

*در 6 تقابل قبلی این دو تیم در لیگ برتر، فولاد صاحب 5 پیروزی شده و استقلال خوزستان تنها یک پیروزی بدست آورده است. فولاد 10 گل زده و استقلال خوزستان هم 4 بار موفق به باز کردن دروازه حریف شده است.

*هر دو تیم تا بدین جای لیگ شانزده گل به ثمر رسانده اند و جزو بهترین خطوط حمله لیگ به شمار می روند.