جلسه بررسی عملکرد تیم بانوان زیر 19 سال

جلسه بررسی عملکرد تیم بانوان زیر 19 سال

عصر امروز عملکرد تیم ملی فوتبال زیر 19 سال در رقابتهای آسیایی ویتنام که در مهرماه سال جاری برگزار شده بود و همچنین روند آماده سازی این تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش کاپ، دکتر لیلا صوفی زاده- سرپرست کمیته بانوان در نشست عصر امروز که با حضور محمدرضا ساکت- رئیس سازمان تیم های ملی، مرتضی محصص- رئیس کمیته فنی وتوسعه، فریدون معینی- سرپرست کمیته جوانان و مهناز امیر شقاقی-سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال برگزار شد، گزارشی از روند اردوهای تدارکاتی و برنامه هایی که در خصوص اعزام این تیم توسط کمیته بانوان انجام گرفته بود را ارائه کرد. همچنین از حمایتهای مسئولین فدارسیون و سازمان تیم های ملی و همچنین دپارتمان های روابط بین الملل  و عمومی از این تیم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی در ادامه گفت: مهناز امیر شقاقی- سرمربی تیم ملی زیر 19 سال گزارشی از عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام ارائه کرد و توضیحاتی را درباره برگزاری رقابتها و روند فعالیتهای تیمش و نقاط ضعف و قوت مطرح کرد.

سرپرست کمیته بانوان در پایان گفت: همچنین در این نشست درباره نحوه آماده سازی تیمهای ملی فوتبال به  منظور ساماندهی و آماده سازی هر چه بهتر کادر تیم های مربوطه به بحث و بررسی پرداختیم.