همشیک: برای تساوی به پرتغال نیامده ایم

همشیک: برای تساوی به پرتغال نیامده ایم

وبسایت رسمی برنامه نود - وضعیت گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان بسیار پیچیده است. ناپولی و بنفیکا با 8 و بشیکتاش با 7 امتیاز در مکان های اول تا سوم هستند و هر سه تیم شانس صعود به دور بعدی را دارند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، ناپولی امشب در شرایطی به مصاف بنفیکا می رود که یک تساوی هم می تواند این تیم را به جمع 16 تیم برتر قاره سبز بفرسد، اما مارک همشیک، ستاره اسلواک خط هافبک ناپولی بر این باور است که هرگز نباید او و هم بازیانش به فکر تساوی باشند. او در این خصوص می گوید:

برای دفاع کردن و کسب تساوی به اینجا نیامده ایم. اینجا هستیم تا مانند دور رفت و تمام بازی ها، فوتبال خودمان را ارائه بدهیم. تیم متفاوتی خواهیم بود و شما در بازی این موضوع را متجه خواهید شد. هیچ ذهنیت منفی در خصوص این بازی نداریم و مطمئن هستیم که توانایی پیروز شدن را داریم. به نتیجه بازی همزمان توجه ای نداریم چرا که سرنوشت صعود ما در دست خودمان است. پس باید برای آن بجنگیم. 

همشیک افزود:

این بازی یک فینال است و همه ما می دانیم که باید در بهترین فرم خود باشیم و هرچه در توان داریم برای بازی بگذاریم. شرایط گروه بسیار پیچیده و غیرقابل پیش بینی است. این بازی یک فینال واقعی است و باید با تمام قوا در آن مبارزه کنیم.

تیم های فوتبال بنفیکا و ناپولی از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران در استادیو دا لوز شهر لیسبون رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

1313