مربی تراکتورسازی:نتیجه ای جز برد کسب کنیم دیوانه می شوم

مربی تراکتورسازی:نتیجه ای جز برد کسب کنیم دیوانه می شوم

مربی تیم تراکتورسازی گفت:شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

به گزارش کاپ،میگوئل تکسیرا  در گفت و گویی درباره حضورش در کادر فنی تراکتورسازی اظهار داشت:وقتى پیشنهاد کار در تبریز را دریافت کردم ترس وجودم را گرفت ولى مختارى و تاوارس آرامم کرد، هنگام ورود به استانبول بمب ترکید به خودم گفتم این اول راه است.به تبریز که رسیدم متوجه شدم که خبرى نیست اینجا همه چیز در آرامش است و خبرى از بمب نیست.مردم تبریز به میهمان ارزش قائل هستند و فقط محبت میکنند ، 

وی ادامه داد:اهل کار هستم و خیابان گردى نمیکنم ولى هر از گاهى که بیرون میروم غرق محبت میشوم .برنامه من تمرین ، خانه ، آنالیز و خواب است آنهم بعد از نصف شب ! پشت میز کار خوابم می برد.

مربی تراکتورسازی درباره کار با امیر قلعه نویی گفت:فعالیت در کنار موفق ترین سر مربى ایران افتخار است برایم ، قلعه نویى مرد قابل احترام ، با تجربه اى است.

وی درباره خصوصیات اخلاقی خود بیان داشت:روز بازى کم حرف میشوم ، کم غذا میخورم ، عصبانى میشوم و اگر نتیجه اى غیر از برد کسب کنیم دیوانه می شوم و نمى خوابم ! این همه زحمت میکشم که ببریم ولى گاهى اوقات باد هم میتواند زحمات همه تیم را بر باد دهد.ازیکنان تیمم را دوست دارم همگى عالى هستند و باید بیش از این هم عالى باشیم.امسال شانس زیادى براى قهرمانى داریم ، کادر فنى خوب و بازیکنان موثر و مدیریت دلسوزى داریم از همه مهمتر هواداران زیادى داریم.

مربی تراکتورسازی درباره هواداران این تیم گفت:فقط هوادار پورتو و تراکتور و دیگر هیچ.شهر من در پرتغال مانند آذربایجان است مغرور و با صلابت ! پورتو هم عین تراکتور یا بهتر بگم عین تیراختور است قدرتمند و قهرمان !شهر من جاى کوچکى است ولى تیممان همیشه قهرمان است و هوادارانش مثل طرفداران تراکتورسازی هستند.البته من تنها مربى پرتغالى تراکتور هستم که ورزشگاه یادگار را هنگام پر بودن ندیده ام.

وی ادامه داد:مدیر برنامه هاى زیادى میشناسم .در زمان مرخصى چند وقت پیش در جمع آنها بودم یکى با کنایه به من گفت تبریز چیکار میکنى برو جاى بهتر ! عصبى شدم و گفتم ساکت شو من تبریزى هستم ، خرج زندگى ام را از آن شهر در مى آورم و در آنجا نفس می کشم.

تکسیرا افزود:بدون تعارف اگر رؤى تاوارس اینجا نبود نمیتوانستم بمانم ! تنهایى و دورى از خانواده براى پرتغالى ها کابوس هست ، ما عاشق خانواده خود هستیم ولى فعلا خانواده کارى من هواداران هستند.