بازیکن تیم رقیب ایران در جام جهانی 2014، در اوج فقر زندگی می کند!

بازیکن تیم رقیب ایران در جام جهانی 2014، در اوج فقر زندگی می کند!

وبسایت رسمی برنامه نود - مایکل اوچبو بازیکنی که عضو تیم ملی نیجریه در جام جهانی 2014 بود و حتی در دیدار مقابل آرژانتین به میدان رفت، متأسفانه هم اکنون در اوج فقر زندگی کرده و همچون یک برده با او رفتار می شود.

به گزارش وبسایت نود، مایکل اوچبو بازیکن سابق سرکل بروخه و تیم ملی نیجریه پس از حضور در جام جهانی 2014 توانست به فوتبال اروپا راه یافته و با تیم بواویشتا پرتغال قرارداد امضاء کند اما باشگاه بواویشتا از ماه مارس به بعد حقوق وی را پرداخت نکرده و به همین دلیل، اوچبو به مشکلات عجیب و غریبی در زندگی شخصی خود مواجه گردید. این مشکلات به قدری عجیب بوده که حتی مورد توجه مهم ترین رسانه های اروپایی از جمله وبسایت روزنامه guardian قرار گرفته است. اوچبو می گوید که به قدری اسیر مشکلات مالی شده که حتی از تهیه غذا نیز عاجز مانده و برق محل اقامتش به علت بدهی قطع شده است. نیجریه در جام جهانی 2014 با تیم ملی کشورمان هم گروه بود.

باشگاه بواویشتا چند ماه پیش عذر این بازیکن را خواسته و حتی وی را دو ماه از حضور در تمرینات منع کرده بود. پس از آن، اوچبو در صدد جدایی بر آمد اما در بازار نقل و انتقالات با هیچ باشگاهی به توافق نرسید. البته اروین سانچز مربی جدید بواویشتا مجدداً به وی فرصت بازی داد ولی باشگاه از ماه مارس تاکنون هیچ پولی به او پرداخت نکرده است. حتی این باشگاه اجازه استفاده از امکانات و تجهیزات بدنسازی و حضور در تمرینات گروهی را به اوچبو نمی دهد، او را از غذا خوردن با سایر بازیکنان منع کرده و همچون یک برده با او رفتار می کند.

یکی دیگر از بازیکن های نیجریه ای بواویشتا یعنی اوچه انووفور نیز مدعی شده که چنین رفتار بدی را از مسئولان باشگاه دیده ولی او با فسخ قرارداد موفق به حضور در یکی از تیم های لیگ اسلوواکی شده است. البته مسئولان باشگاه بواویشتا همه این ادعاها را نادرست می دانند ولی اتحادیه حمایت از بازیکن های حرفه ای فوتبال پرتغال این رفتار باشگاه بواویشتا را خجالت آور دانسته و از فیفا برای رسیدگی به وضعیت اوچبو کمک خواست. سر و صدای زیادی درباره وضعیت اسفبار اوچبو و بازیکن هایی مثل او طی روزهای اخیر در محافل فوتبال اروپا بر پا شده است.

4464