بیرانوند به بواویشتای پرتغال پیوست

بیرانوند به بواویشتای پرتغال پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان اول تیم ملی ایران راهی لیگ حرفه ای پرتغال شد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که طی هفته های گذشته شرایط چندان مناسبی را در تیم آنتورپ بلژیک نداشت با عقد قراردی به باشگاه بواویشتای پرتغال پیوست.

تیم بواویستا پرتغال که در لیگ حرفه ای این کشور حضور دارد فصل گذشته و در پایان رقابت ها در رده سیزدهم لیگ این کشور قرار گرفت.

بیرانوند فصل گذشته و در بیشتر مسابقات، نیمکت نشین و حتی سکونشین بود. این دروازه بان همچنان با آنتورپ قرارداد دارد و باشگاه بواویشتا او را به مدت 3 سال و با بند خرید به صورت قرضی در اختیار گرفته است.

بیرانوند در حالی راهی بواویشتا شده است که پیش از این عنوان کرده بود اهداف بالاتری برای فوتبال اروپا دارد و بعید است بخواهد به تیمی برود که فصل گذشته در رده سیزدهم جدول لیگ پرتغال قرار گرفته بود.

امیر عابدزاده دیگر دروازه بان تیم ملی ایران، یکی از موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال کشورمان است که در سال‌های اخیر در تیم ماریتیمو بازی کرده است.

تجربه موفق عابدزاده، پای پیام نیازمند دیگر دروازه بان ملی پوش ایران را هم به لیگ پرتغال باز کرده است. گفته می‌شود نیازمند نیز با اتمام این فصل از مسابقات لیگ ایران، راهی پرتغال می‌شود تا به صورت رسمی به تیم پورتومیننزه بپیوندد.

حضور سه دروازه بان تیم ملی ایران و دو مهاجم سابق پرسپولیس (مهدی طارمی و علی علیپور) در لیگ حرفه ای پرتغال می تواند این لیگ را برای فوتبال دوستان ایرانی جذاب تر از قبل کند تا شاهد تقابل‌های جذاب در فصل آینده بین فوتبالیست های ایرانی باشیم.

7655