رافینیا: کاپیتانی انگیزه ام را چند برابر کرد

رافینیا: کاپیتانی انگیزه ام را چند برابر کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - روند ضعیف و ناامید کننده بارسلونا با تساوی دیشب این تیم در خانه هرکولس، در دیداری از رقابت های جام حذفی، ادامه پیدا کرد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، بامداد گذشته بارسلونا با تساوی 1 بر 1 در خانه هرکولس متوقف شد. در حالی که پیش از این نیز در لیگ اسپانیا و در خانه سوسیداد با ارائه یک فوتبال بسیار ضعیف به همین نتیجه رسیده بود. با این حال در شبی که بارسا با ترکیبی از بازیکنان جوان خود به میدان رفته بود، رافینیا، کاپیتان بارسلونا تاکید می کند که تیمش نباید از این نتایج وحشت کند. او در این خصوص می گوید:

نباید از نتایج احیر بترسیم. موقعیت های گل زیادی نداشتیم. هرکولس از آن دسته تیم هایی بود که فقط به دفاع می پرداخت و تمام فضاها را بسته بود. گل آلنیا خوشحال کننده بود. چرا که وقتی تیمی به طور کامل عقب می نشیند و به دفاع مطلق می پردازد، تنها راه گلزنی کارهای ایستگاهی و شوت های از راه دور است. 

او در خصوص کاپیتانی اش در این دیدار گفت:

بستن بازوبند بارسلونا فوق العاده خوشحال کننده بود. از این اتفاق احساس غرور می کنم. تجربه زیبایی بود. حالا و با توجه به در پیش بودن ال کلاسیکو، با انگیزه ای چند برابر به این بازی فکر می کنم.

1313