احتمال خروج رافینیا از بارسلونا

احتمال خروج رافینیا از بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - در صورتیکه این هافبک برزیلی نتواند حداقل زمان ممکن را برای بارسلونا به میدان برود، احتمالا در انتهای فصل از بارسلونا جدا خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، به نظر می‌رسد در صورتیکه بازیکن برزیلی نتواند حداقل زمان ممکن را برای بارسلونا به میدان برود، در انتهای فصل از قهرمان اسپانیا جدا شود. سرمربی بارسلونا، لوییز انریکه با خرید بازیکنانی چون دنیس سوارز و آندره گومز، ترافیک بالایی در خط هافبک خواهد داشت، بدین ترتیب به نظر می رسد مدت زمان کمتری برای حضور این بازیکن 23 ساله در ترکیب بلوگرانا وجود خواهد داشت. این بازیکن برزیلی که به همراه نیمار به مقام قهرمانی فوتبال المپیک رسید، از احتمال خروجش از نیوکمپ و حضور در تیم دیگری به رادیو کاتالونیا سخن گفت:

به هیچ وجه به خروج از بارسا فکر نمی‌کنم و همیشه گفته ام که دوست دارم سالهای زیادی در نیوکمپ ادامه دهم. با این حال من هم نیاز دارم مدت کافی برای بازی داشته باشم، هر بازیکنی برای پیشرفت نیاز دارد که به میدان برود. اگر مدت زمان کافی برای حضور من در ترکیب وجود نداشته باشد، شاید به شکل قرضی به تیم دیگری بروم تا بیشتر بتوانم توانایی‌هایم را نشان بدهم، هرچند که در زمان حضورم در نیوکمپ، تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم اعتماد مربی را بدست اورد.

رافینیا با مصدومیت طولانی مدتی که فصل گذشته گریبان گیر او شد، 6 ماه از فصل را از دست داد تا بدین ترتیب میزان حضور او در ترکیب بارسا کاهش چشمگیری داشته باشد.

1899