فدراسیون فوتبال رای AFC را خواهد پذیرفت؟

فدراسیون فوتبال رای AFC را خواهد پذیرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، هر چند تا به امروز فدراسیون فوتبال رای نهایی AFC درباره برگزاری بازی های میان تیم های ایرانی و عربستانی در جام باشگاه های آسیا را اعلام نکرده و این موضوع احتمالا بعد از شروع هفته ی کاری یعنی روز دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری صورت خواهد گرفت، اما شنیده ها حاکی از این است که برای دومین سال این دیدارهای در کشور بی طرف انجام می شود.

فدراسیون فوتبال با ریاست مهدی تاج البته پیش از این برای عدم صدور این رای تلاش هایی انجام داده بود. کمیته بین الملل و حقوقی فدراسیون با نامه نگاری با دادگاه عالی ورزش CAS و فدراسیون فوتبال آسیا تلاش ها و رایزنی های خود را برای استفاده از حق میزبانی در این بازی ها آغاز کرده است و همچنان به رای این دادگاه امید زیادی دارد.

این اتفاق در حالی رخ داده که موضوع پرداخت هزینه های سنگین میزبانی در کشور بی طرف یکی از موضوعات مورد بحث در جلسه کمیته برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا بوده است. موضوعی که با توجه به تحمیل هزینه های این تصمیم فدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های ایرانی، برای فوتبال ایران اتفاق خوبی نیست و مسئولین فدراسیون در تلاش هستند تا برای جلوگیری از متضرر شدن فوتبال ایران، گام های تاثیر گذاری را بردارند.

نکته امیدوار کننده در بیانیه پایانی فدراسین فوتبال آسیا بعد از این اجلاس این بود که AFC هنوز درباره این موضوع اعلام نظر و رای نکرده و مسئولین فوتبال ایران امیدوارند حتی اگر مجبور به انجام بازی در زمین بی طرف شدند، مجبور به پرداخت هزینه های سنگین آن نشوند.