15 دقیقه‌ای که استقلال را از صدر دور کرد 

15 دقیقه‌ای که استقلال را از صدر دور کرد 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال منصوریان در دیدار روز جمعه برابر گسترش فولاد برد خود را در دقایق پایانی با مساوی عوض کرد تا دو امتیاز مهم را از دست داده باشد.

از دست دادن برد در دقایق پایانی البته اتفاقی جدید در استقلال نیست و آبی پوشان در بسیاری از دیدارهای خود در فصل جاری بازی برده را با مساوی و حتی شکست عوض کردند. البته این اتفاق در 15 دقیقه پایانی بیشتر از سایر دقایق رخ داده تا هواداران استقلال با نزدیک شدن به پایان بازی استرس دو چندانی را تحمل کنند. 

اولین شکست استقلال در لیگ برتر در اهواز برابر استقلال خوزستان ثبت شد. استقلالی ها که بعد از به ثمر رساندن گل پیروزی به بازی بازگشته بودند، دقیقه 84 گل دوم را دریافت کردند تا یک امتیاز مهم را از دست بدهند.

دیدار با نفت آبادان در هفته سوم لیگ اما اتفاقی تلخ تر دامن تیم منصوریان را گرفت. شاگردان سرمربی جوان استقلال که از حریف خود پیش بودند، دقایق 86 و 93 دو گل دریافت کردند تا این بار در حالیکه 4 دقیقه تا پیروزی فاصله داشتند، دست خالی آزادی را ترک کنند.

سه امتیاز دیدار با فولاد خوزستان برای منصوریان و تیمش بسیار سرنوشت ساز و مهم بود اما دقیقه 77 این دیدار بود که غفلت مدافعان استقلال باعث شد تا آبی ها برد شیرین خارج از خانه را با تساوی عوض کنند تا استقلال دو امتیاز حیاتی و حساس را از دست بدهند.

بازی با گسترش فولاد تبریز نیز چهارمین دیداری بود که استقلال در یک قدمی کسب پیروزی برابر حریف 10 نفره خود قرار داشت اما بی دقتی بازیکنان این تیم در دفاع باعث شد تا آبی ها 3 امتیاز بازی را با یک امتیاز عوض کنند و استقلال شانس بزرگ کاهش فاصله با صدر جدول را از دست بدهد.

البته شاگردان منصوریان در دیدار برابر نفت تهران و ماشین سازی تبریز نیز از حریفان پیش بودند و در نهایت نتوانستند برنده از زمین خارج شوند اما تیم منصوریان در این چهار دیدار 8 امتیاز سرنوشت ساز را با بی دقتی از دست داد. 8 امتیازی که اگر به امتیازات کنونی استقلال اضافه شود، آبی پوشان صدرنشین لیگ خواهند شد.

هر چند سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که شاگردانش از این بازی درس گرفتند که باید بازی را تا پایان جدی گرفت، اما به نظر میرسد این اتفاق خیلی دیر برای آبی ها رخ داده و بازیکنان این تیم فرصت های بهتری برای تجربه اندوزی داشتند.