استقلال خوزستان یا سیاه‌جامگان، کدامیک فاتح نبرد بحران‌زده‌های مالی لیگ خواهد شد؟

استقلال خوزستان یا سیاه‌جامگان، کدامیک فاتح نبرد بحران‌زده‌های مالی لیگ خواهد شد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان را باید نبرد دو تیمی دانست که از نظر مالی بیشترین مشکلات را در میان تیم‌های حاضر در لیگ دارند.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در حالی عصر امروز در اهواز به مصاف هم خواهند رفت که باتوجه به مشکلات مالی دو تیم، باید این بازی را نبرد بی‌پول‌های لیگ برتر قلمداد کرد.

استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی در این فصل با مشکلات مالی بسیار زیادی روبرو است. مسئولان این تیم که با بدقولی اسپانسر خود مواجه هستند، با وجود اعتصاب بازیکنان هنوز موفق به پرداخت پول به آنها نشده‌اند و طبق اخبار رسیده از این باشگاه بعید به نظر می‌رسد که تا نیم فصل نیز پولی به بازیکنان این تیم پرداخت شود. اتفاقی که می‌تواند به دلیل متمم قرارداد اغلب بازیکنان استقلال خوزستان که در صورت عدم دریافت مطالبات به آنها اجازه خروج از تیم را می‌دهد، منجر به رخ دادن فاجعه‌ای ناگوار در تیم نماینده اول ایران در لیگ قهرمانان آسیا شود.

بحران مالی در استقلال خوزستان به حدی زیاد است که حتی در چند وقت اخیر شایعه انحلال این تیم نیز به گوش می‌رسید. موضوعی که البته مسئولان این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود آن را تکذیب کردند.

تیم سیاه جامگان مشهد نیز وضعیتی تقریباً‌ مشابه با حریف خوزستانی خود دارد. بازیکنان این تیم نیز چند وقت گذشته تا قبل از انتصاب خداداد عزیزی به عنوان مدیرفنی سیاه جامگان، به دلیل عدم دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب زده بودند. البته پس از روی کار آمدن خداداد عزیزی شرایط در این تیم تاحدودی بهتر شد و روز گذشته نیز مسئولان این باشگاه حدود 20 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند تا بحران مالی این تیم به صورت مقطعی برطرف شده باشد.

دیگر نکته مهم این بازی این موضوع است که هر دو تیم در جدول مسابقات شرایط خوبی ندارند و سه امتیاز این بازی می‌تواند موجب صعود چند پله‌ای آنها در جدول لیگ شود. موضوعی که حساسیت این دیدار را چند برابر خواهد کرد.

6017