سلتیک 0 - 2 بارسلونا؛ پیروزی بارسا با درخشش مسی

سلتیک 0 - 2 بارسلونا؛ پیروزی بارسا با درخشش مسی

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم بارسلونا و سلتیک در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در دیدار رفت بارسا با حساب 7-0 مقابل حریف خود به برتری رسیده بود و سلتیک در پی انتقام از این تیم بود.

سلتیک برای زنده نگاه داشتن امیدهایش برای صعود از این مرحله و بارسا برای صدرنشینی در این گروه به میدان رفته بودند. بارسا مطابق انتظار این دیدار را هجومی آغاز کرد اما دفاع جانانه مدافعین سلتیک مانع از این شد تا کاتالان ها به گل برسند.

دقیقه ۱۹: ارسال آلبا در محوطه جریمه با ضربه سر راکیتیج همراه شد اما این ضربه از دقت کافی برخوردار نبود و توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: پاس در عمق زیبای نیمار برای مسی توسط این اعجوبه آرژانتینی به گل نخست این دیدار تبدیل شد.

در ادامه این دیدار باز هم بارسا مالک توپ و میدان بود اما موفق نشد موقعیت حساسی روی دروازه حریف ایجاد کند.

دقیقه ۳۶: ضربه دمبله از گوشه محوطه توسط تراشتگن مهار شد تا همچنان بارسا پیروز این دیدار باشد.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که بارسا در نیمه نخست مالک توپ و میدان بود و به مزد این برتری نیز رسید اما مهمترین اتفاق این نیمه ناراحتی لیونل مسی بود، به نظر می رسد این بازیکن آرژانتینی هنوز از درد در ناحیه شکم رنج می برد.

نیمه دوم این دیدار با برتری سلتیک آغاز شد و این تیم موفق شد موقعیت هایی را روی دروازه بارسا ایجاد کند.

دقیقه ۵۲: ضربه سر کم جان دمبله به راحتی در اختیا تراشتگن قرار گرفت.

دقیقه ۵۴: لوییز سوارز در محوطه جریمه سلتیک متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، مسی پشت ضربه قرار گرفت و موفق شد گل دوم بارسا را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۷: حرکت عرضی نیمار دفاع سلتیک را به هر ریخت، پاس این بازیکن در موقعیت مناسبی به مسی رسید و این بازیکن آرژانتینی این فرصت را داشت تا هت تریک کند اما ضربه پای راست او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه این دیدار به سمت خشونت پیش رفت و اکثر زمان دیدار توپ در میانه میدان در جریان بود.

دقیقه ۸۳: بازیکنان بارسا روی یک همکاری زیبا سوارز را در موقعیت گلزنی قرار دادند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

نیمه دوم این دیدار به شکلی متعادل به پایان رسید، هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما تنها بارسا موفق شد از یکی از موقعیت های به دست آمده به گل برسد تا اختلاف را به دو گل برساند.

1899