آرسن ونگر از عملکرد مهاجم شیلیایی آرسنال تقدیر کرد

آرسن ونگر از عملکرد مهاجم شیلیایی آرسنال تقدیر کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی فرانسوی آرسنال از نمایش الکسیس سانچز در دیدار مقابل منچستر یونایتد تقدیر کرد.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر با اعلام این موضوع که عملکرد سانچز در دیدار مقابل منچستر یونایتد فوق العاده بوده است از وی تقدیر کرد. با توجه به اینکه سانچز از مصدومیتی جزیی رنج می‌برد اما 90 دقیقه مقابل منچستر یونایتد حاضر شد و نمایش خوبی داشت، بازگشت سریع این مهاجم 27 ساله به روزهای خوب خود پس از مصدومیت عاملی است که باعث تعجب مربی فرانسوی آرسنال شده است. او در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo گفت:

به این دلیل از سانچز استفاده کردم که او می‌تواند مدافعین حریف را به خود مشغول کند و احساس کردم این مورد می‌تواند به کمک تیم ما بیاید.او در ضدحملات نمایش خیره کننده ای دارد و در فضاهای کم می‌تواند عملکرد درخشانی داشته باشد، احساس می‌کنم او از مقابله با هیچ بازیکنی ترسی ندارد. او در نیمه نخست نمایش خوبی داشت اما در نیمه دوم موفق نشدیم او را تغذیه کنیم، در نیمه دوم مجبور شدیم بیشتر در زمین خودی توپ را به جریان بیاندازیم و به همین دلیل نتوانستیم او را در موقعیت مناسبی قرار دهیم. برای بازیکنی که چهارشنبه صبح دیداری حساس را پشت سر گذاشته است و مسیر طولانی را مسافرت کرده است، چنین عملکردی فوق العاده است.

اولیویر ژیرو با گلی که در دقایق پایانی دیدار مقابل منچستر یونایتد به ثمر رساند باعث شد این دیدار در نهایت با حساب 1-1 به پایان برسد.

1899