اشنایدر: بازیکن اینتر بودم اما رویایم بازی در میلان بود

اشنایدر: بازیکن اینتر بودم اما رویایم بازی در میلان بود

وبسایت رسمی برنامه نود - وسلی اشنایدر، ملی پوش سابق هلند و باشگاه اینتر می گوید که علی رغم اینکه در اینتر بوده و حتی با این تیم قهرمان اروپا هم شده، رویای حضور در میلان را در کودکی در سر داشته است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، اشنایدر ضمن بیان اینکه اینتر او را لگدمال کرده است اظهار داشت:

من با تمام وجودم به اینتر رفتم و از صمیم قلب برای آن ها زحمت کشیدم. هر چیزی که داشتم برای باشگاه گذاشتم اما همه چیز خوب پیش نرفت. احساس کردم لگدمال شدم. بازی برای میلان در کودکی آرزوی من بود. بله اگر روزی به ایتالیا بازگردم قطعا میلان را انخاب خواهم کرد. هیچ گاه به اینتر باز نخواهم گشت. من با اختلاف و ناراحتی از اینتر جدا شدم. آرزو دارم پیش از پایان فوتبالم یک دوره در میلان بازی کنم. درست است که سنم بالا رفته است اما هنوز می توانم فوتبال بازی کنم. بازی های ایتالیا را مرتب دنبال می کنم و می بینم که با 5 سال پیش چقدر تفاوت دارد.

اشنایدر افزود:

کیفیت بازی ها کمی پایین آمده است اما میلان همچنان افسانه من است. با خودم می گفتم در اینتر می مانم و همه چیز درست می شود. اما نیمکت نشینی من به دلایلی طولانی تر و طولانی تر شد. با خودم گفتم دیگر جایگاهم را در تیم ملی هم از دست خواهم داد. زمان ترک باشگاه بود. راهی به جز رفتن برای باقی نمانده بود. خوشحالم که هیچ وقت برای اینتر کم نگذاشتم.

1313