دشام: در مورد بازیکنان جوان فرانسه زود قضاوت نکنید

دشام: در مورد بازیکنان جوان فرانسه زود قضاوت نکنید

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه در مورد قضاوت های عجولانه ای که نسبت به بازیکنان جدید و جوان تیم ملی صورت می گیرد، هشدار داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شب گذشته در جریان تساوی 0-0 فرانسه مقابل ساحل عاج، بنوا کاستیل، دروازه بان تیم رن در اولین بازی ملی خود کلین شیت کرد اما آدرین ربیو از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد در حالیکه کریستین کورشیا و توماس لمار به عنوان بازیکنان تعویضی در دقایق پایانی خوب عمل کردند.

دشام در پایان بازی طی مصاحبه ای که با Canal + Sport داشت، گفت:

بازی سختی داشتیم و نیمه دوم به زحمت افتادیم. وقتی تعویض های زیادی در بازی وجود داشته باشد، کمکی نمی کند. ما مسابقه ای که باید می بردیم را روز جمعه بردیم و امروز توانستم به بازیکنان جوان فرصت بازی بدهم. این برای تیم مناسب به نظر می رسید. خیلی زود در مورد بازیکنانی که امشب بازی کردند قضاوت نکنید. الزامات در این سطح بسیار بالا هستند، اما اغلب فرصت انجام این کار را پیدا نمی کنم.

امسال کار های بسیار خوبی انجام داده ایم و نکته برجسته آن یورو 2016 است - هرچند تنها شکستی که داشتیم بیشتر از همه به ما لطمه زد و مانع از رسیدن ما به عنوان قهرمانی شد. تیم خیلی پیشرفت کرده است. باید بر اساس این عملکرد تیم را بسازیم. می خواهم از اینکه بازیکنان جوان در آینده طعم بازی در بالاترین سطح را می چشند، اطمینان حاصل کنم.

فرانسه در گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی پس از 4 مسابقه با 10 امتیاز صدرنشین است.

1771