اظهار نظر مدیر یوونتوس در مورد جذب دوناروما

اظهار نظر مدیر یوونتوس در مورد جذب دوناروما

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان باشگاه یوونتوس ایتالیا به دنبال جذب سنگربان جوان میلان که از او به عنوان بهترین جایگزین برای جیانلوئیجی بوفون نام برده می شود، نیستند.

به گزارش وب سایت نود، جیانلوئیجی دوناروما 17 ساله اکنون در تیم میلان توپ می زند و با درخشش در ترکیب این تیم آینده درخشانی در پیش رو دارد. بسیاری از کارشناسان فوتبال ایتالیا او را جایگزین شایسته ای برای بوفون افسانه ای می دانند.

جوزپه ماروتا مدیر ارشد باشگاه یوونتوس گفت که تیم های قهرمان ایتالیایی همیشه می خواهند بهترین دروازه بانان را در اختیار داشته باشند و از همین رو تلاش خود را برای جذب جیانلوئیجی دوناروما را آغاز کرده اند. دوناروما اکنون به عنوان بهترین وارث جیانلوئیجی بوفون در تیم های ایتالیا و یوونتوس شناخته می شود، دروازه بان 17 ساله ای که در ترکیب اصلی میلان به میدان می رود.

با وجودی که مسئولان میلان بارها اعلام کرده اند که قصد فروش دوناروما را ندارند، اما روز دوشنبه باز هم خبرنگاران در مورد این انتقال از ماروتا مدیر اجرایی یوونتوس پرسیدند. ماروتا در پاسخ گفت:

یوونتوس بازیکنان زیادی را به تیم ملی ایتالیا داده است؛ در طی 20 سال گذشته، تمام دروازه بان های برتر تیم ملی از یوونتوس بوده اند. از دینوزوف گرفته تا بوفون. تاریخچه باشگاه یوونتوس از قهرمانان بزرگ ایتالیا شکل گرفته است. ما در مورد دوناروما اصلاً فکر نمی کنیم. بلکه می خواهیم بهترین دروازه بانان را داشتم.

امروز بهترین دروازه بان ایتالیا را داریم که سال های سال است برای ما بازی می کند و در چند سال آینده هم از دروازه تیم ما محافظت خواهد کرد. پس از آنکه بوفون از فوتبال بازنشسته شود، به دنبال بهترین جایگزین برای او خواهیم بود. البته یافتن دروازه بانی که بتواند جای خالی او را برای ما پر کند، کار بسیار ساده ای نخواهد بود. این کار بسیار مشکل و دشوار است اما یوونتوس تلاش می کند تا بهترین جانشین را برای بوفون پیدا کند.

2081